חדשות בריאות

היערכות להטלת עוצר כללי בליל הסדר

השר אריה דרעי: נערכים להטלת עוצר על כל מדינת ישראל בליל הסדר. מניין החולים עומד הערב על 8,258 בני אדם

כל מכונית תצטרך לתת הסברים (צילום: גילי יערי, פלאש 90)כל מכונית תצטרך לתת הסברים (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

שר הפנים אריה דרעי אמר הערב (ראשון) לחדשות 12 כי בליל הסדר יוטל עוצר כללי במדינת ישראל: ''הציבור צריך להתכונן לזה. כל מכונית שתעבור ברחוב תצטרך לתת הסברים. מי שיצא בערב החג - יצטרך לתת את הדין לשוטרים ולחזור לבית מגוריו'', אמר השר.

דרעי התייחס לטענות שנשמעו נגד התנהלות שר הבריאות יעקב ליצמן: "כואב הלב על רצח האופי נגד השר ליצמן. כולם גאים במדינת ישראל שהיא בטוחה יותר מהרבה מדינות בזכות החלטת ליצמן לסגור את השמים מסין כשכולם הופתעו.

"מגיע לו 'יישר כח' על מה שהוא עושה במשרד הבריאות. די לרדיפה הזאת'', הוסיף דרעי.

בתוך כך, הערב עדכן המטה לביטחון לאומי כי מניין החולים מנגיף הקורונה בישראל על 8,258 איש. מדובר בעלייה של 240 חולים מאז העדכון האחרון הבוקר של משרד הבריאות. 127 מהחולים מאושפזים במצב קשה בהם 105 מחוברים למכונות הנשמה. 514 מהחולים כבר החלימו והשתחררו.

על פי נתוני המל"ל, עד כה ביצעו בישראל 109,724 בדיקות.

במהלך הלילה והבוקר נפטרו 4 בני אדם נוספים, ובך עלה מנין הקורבנות ל-48.

הקורבן ה-48 היא אישה בת 98 עם מחלות רקע מורכבות, שנפטרה בבית החולים שערי צדק. מבית החולים נמסר כי אישה בת 98 שהובאה אתמול על ידי מד"א במצב קשה מאוד למרכז הרפואי שערי צדק, נפטרה לפני מספר שעות. "בשל המצב הקשה בו הגיעה ובשל מחלות רקע מורכבות, האישה טופלה בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן ונלקחה בדיקה לקורונה. בשעות הצהרים התקבלה תשובה חיובית".

הקורבן ה-47 היא אישה בת 61 שסבלה ממחלות רקע. הבוקר דיווחו מבית החולים וולפסון כי במהלך הלילה נפטרה אישה בת 61 שאותרה כחיובית לקורונה, החולה הגיעה ממחלקה שיקומית בבית חולים גריאטרי בסוף מרץ וסבלה ממחלות רקע.

הקורבן ה-46 הוא חולה בן 63, שסבל ממחלות רקע משמעותיות: בבית החולים הדסה עין כרם דיווחו הבוקר כי חולה בן 63 אשר טופל במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים נפטר לפנות בוקר. "החולה סבל ממחלות רקע משמעותיות. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", לשון הודעת בית החולים.

הקורבן ה-45 היא אישה בת 84 שנפטרה במהלך הלילה בבית החולים סורוקה. מבית החולים נמסר כי האישה, שאובחנה כחיובית לנגיף הקורונה, סבלה בנוסף ממחלות רקע קשות ומורכבות, הועברה לפני כמה ימים מבית אבות בבאר השבע. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר.

תגיות:נגיף הקורונהסגרעוצר כללי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה