חדשות בריאות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "אני מתעסק כרגע רק בהצלת נפשות"

יו"ר ש"ס מדבר על הפינוי של חולים מבני ברק, ועל שברון הלב מההסתה השקרית נגד הציבור החרדי

  • י"א ניסן התש"פ
דרעי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)דרעי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו״ר ש״ס השר דרעי במשדר החירום ברדיו "קול חי" - ״מה שמדאיג בעיקר זה הגידול של החולים בב״ב. הנושא הכי חשוב כרגע זה להוציא את החולים מהעיר לבתי מלון. אני שרגיל שנים רבות לבירוקרטיה - לא זוכר דבר כזה. עברנו שבוע של סחבת קשה. רק ביממה האחרונה אישרו כל הגורמים והתחלנו להוציא את החולים״.

עוד מהשר דרעי – "ההחלטה לקחת את האלוף רוני נומה נכונה ותורמת רבות לב״ב. ניהלתי איתו עשרות שעות של שיחות ודיונים. הוא קיבל היום את כל החיבורים עם צה״ל ופיקוד העורף, כדי לספק כל מה שצריך עבור תושבי העיר. הרמטכ״ל והצבא יתנו את כל הסיוע לנומה ולראש העיר. תוך יומיים כל תושב ירגיש את זה. יש מחסור גדול בביצים בב״ב - צה״ל יכניס את הספקים לעיר״.

״ח״כ יעקב אשר שעומד איתי בקשר רציף פנה אלי שהעיר סגורה ואי אפשר לעבור בין שכונות, טיפלנו באופן מידי מול המשטרה וזה סודר. הכל קורה תוך כדי תנועה. לא רוצים פה את התמונות של בורו פארק, ווילמסבורג וצרפת. כל מה שעושים זה להציל את הבריאות שלכם. לא רוצים לראתות את התמונות של חדרי המתים מארה״ב״.

״ליבי נקרע בדמעות מההסתה השקרית נגד הציבור החרדי. אני מתעסק כרגע רק בהצלת נפשות, אבל כשהתראיינתי לתקשורת הכללית חידדתי את זה שוב ושוב. כולם יודעים שבב״ב היו בבתי כנסת כשהיה מותר לפי כל החוקים - הרי באותו זמן חופי הים היו מלאים באנשים שבילו מהמגזר החילוני״.

תגיות:חדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה