חדשות בריאות

צה"ל: עלה ל-99 מספר החולים מקורונה; 148 חולים בגדה

הממשלה הפלסטינית עדכנה כי מספר החולים בקורונה בגדה המערבית, לרבות הכפרים בעוטף ירושלים, עלה ל-148. זאת, לאחר ש-26 נדבקים חדשים אובחנו ב-24 שעות האחרונות. במשרד הבריאות בעזה מסרו הערב כי לא חל שינוי במספר הנדבקים והוא נותר על 12 בני אדם

חיילים ביפו, אתמול (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)חיילים ביפו, אתמול (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל הודיע הערב (חמישי) כי מספר החולים בנגיף הקורונה בקרב שורות הצבא עלה ל-99, לאחר שחיילת ומשרתת קבע אובחנו כנשאים. לשתיים נערכו בדיקות לאחר הופעת תסמיני שיעול וחום. לפי הצבא, כ-50 חיילים שהיו בקורס שיטור צבאי שבאו עמן במגע הוכנסו לבידוד, והוחלט על סגירת המבנה שבו שהו חיילי הקורס. צה"ל הכריז על המבנה כמתחם מבודד.

כל החולים בצה"ל – הכוללים משרתים בחובה, בקבע, ואזרחים עובדי צה"ל – הם במצב קל, ו-12 מתוכם החלימו או השתחררו משירות. כמו כן, 3,073 מצויים בבידוד – בחובה, בקבע, ועובדי צה"ל.

במקביל, הממשלה הפלסטינית עדכנה כי מספר החולים בקורונה בגדה המערבית, לרבות הכפרים בעוטף ירושלים, עלה ל-148. זאת, לאחר ש-26 נדבקים חדשים אובחנו ב-24 שעות האחרונות. סמנכ"ל משרד הבריאות ברמאללה, כמאל אלשחרה, הודיע כי ייערכו בדיקות מדגמיות בכפרים באזור ירושלים בשל שיעור התחלואה הגבוה.

בנוסף, אלשחרה דיווח כי ברחבי הגדה מצויים 205 מכונות הנשמה פנויות לשימוש, ובממשלה צופים שיותקנו עשר נוספים השבוע. כעת ממתינים בגדה לסיוע בינלאומי להבאת 250 מכונות הנשמה, אולם טרם ברור הצפי לכך.

במשרד הבריאות בעזה מסרו הערב כי לא חל שינוי במספר הנדבקים והוא נותר על 12 בני אדם. דובר משרד הבריאות בעזה ד"ר אשרף אלקודרה חזר על הצורך בסיוע מיידי למערך הבריאות בעזה, כולל העברת 100 מכונות הנשמה לבתי החולים.

תגיות:צה"להרשות הפלסטיניתעזהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה