חדשות בריאות

סיעת "בני תורה" נגד מפרי הגבלות התנועה: "חסרי אחריות"

"הפלג הירושלמי" הצהיר על התנערותו המוחלטת ממיעוט של תושבים בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית, שהפרו את הגבלות התנועה שהוטלו על מנת להיאבק בהתפשטות הקורונה: "הם עוברים על איסורי נפשות, מסכנים ביודעין את כל סביבתם, וגורמים לחילול שם שמים עצום ונורא"

  • ח' ניסן התש"פ
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בימים האחרונים נצפה בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית מיעוט של תושבים, שהפרו את הגבלות התנועה במרחב הציבורי שהוטלו על ידי הממשלה, במטרה להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. סיעת "בני תורה" ("הפלג הירושלמי") פרסמה הודעה חריפה בסגנונה, בה הצהירה בתוקף על התנערותה המוחלטת ממעשיהם.

"נוכח הטירוף המוחלט, השולט בקומץ אנשים מוזרים, חסרי דעת ואחריות מינימלית לחיי אדם, המזוהים בתקשורת על ידי עצמם או אחרים כאילו הם חס ושלום אנשי 'הפלג הירושלמי', אנו מצהירים בזאת קבל עם ועולם: רבותינו הגדולים שליט"א הורו לנו באופן ישיר וברור, כי חובה עלינו לשמוע לדעת הרופאים ולקיים את ההנחיות וההגבלות, ולכן אין לנו שום קשר לאותם מטורפים מבולבלי דעת שאיבדו צלם אנוש, שהם עוברים על איסורי נפשות, מסכנים ביודעין את כל סביבתם ומכתימים בכך את הציבור החרדי כולו, וגורמים לחילול שם שמים עצום ונורא".

"זו אינה דרכנו כלל וכלל, דרכנו היא להישמע לדעת כל רבותינו שליט"א המורים להיזהר מאד בכל הוראות משרד הבריאות, ולהחמיר עוד יותר בשמירה על הבריאות שלנו ושל סביבתנו, ואנו מוזהרים באזהרתם שזלזול כל שהוא במשהו מכך עלול חלילה לגרום לאחת מג' העבירות החמורות!", לשון ההודעה.

על פי נתוני משרד הבריאות, מספרם של חולי הקורונה בבני ברק עלה הבוקר (חמישי) ל- 900 – זינוק של כ- 24.5% ביממה. העיר נמצאת במקום השני ברשימת תחלואת הקורונה בישראל. במקום הראשון נמצאת ירושלים, עם 916 חולים – עלייה של 13.5% במשך 24 שעות. את המקום השלישי תופסת תל אביב, בה עלה מספר החולים בכ- 8% והגיע ל- 324.

תגיות:נגיף הקורונהבני ברקירושליםמודיעין עילית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה