חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה ל- 29

בבתי החולים ברזילי, שיבא והעמק נפטרו 3 חולי קורונה, שסבלו ממחלות רקע. אתמול נוספו 6 קורבנות לרשימת מקרי המוות מהנגיף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:35)

מניין הקורבנות מנגיף הקורונה בישראל עלה ל- 29, לאחר פטירתם של 3 חולים נוספים. חולה בן 78, עם מחלות רקע, נפטר לפנות בוקר (חמישי) בבית החולים ברזילי באשקלון. הוא אושפז ב- 24 במרץ במחלקה המיוחדת לחולי קורונה, מצבו הידרדר בסוף השבוע האחרון והוא הונשם. מבית החולים נמסר כי "הלילה מצבו הוחמר מאוד, ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים החולה נפטר".

קודם לכן, נמסר מהמרכז הרפואי העמק כי גבר בן 77, חולה סיעודי עם מחלות רקע מורכבות, נפטר במהלך הלילה כתוצאה מסיבוכי הנגיף. בית החולים שיבא בתל השומר הודיע, כי אמש נפטר בן חולה 95 במחלקת פנימית ק' המטפלת בחולי קורונה.

אתמול נוספו 6 קורבנות לרשימת מקרי המוות מהנגיף. בית החולים שערי צדק בירושלים דיווח בשעות הערב המאוחרות, כי גבר בן 72, שנפטר בשעות הבוקר, אובחן כחולה קורונה. החולה פונה שלשום לבית החולים על ידי צוות מד"א, כשהוא במצב קשה מאוד. בשל מצבו, הוא טופל בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן, ונלקחה ממנו בדיקה לאבחון קורונה. כאמור, רק לאחר פטירתו הוא אובחן כחולה בנגיף. חולת קורונה נוספת, שהייתה מאושפזת בבית החולים, נפטרה בשעות הערב. בשערי צדק אמרו כי החולה, בת 69, סבלה ממחלות רקע קשות ומורכבות.

מבית החולים שיבא נמסר על פטירתה של חולה בת 66, שסבלה אף היא ממחלות רקע רבות ומשמעותיות. מוקדם יותר הודיע בית החולים וולפסון בחולון על פטירתו של חולה בן 74, שהיה מונשם ובמצב קשה מאוד. גם במקרה זה, מדובר בחולה שסבל ממגוון מחלות רקע.

בשעות הבוקר הודיע בית החולים סורוקה בבאר שבע על פטירתה של אישה בת 98 – החולה המבוגרת ביותר בארץ, שנפטרה עד כה מסיבוכי הקורונה. היא התגוררה בבית האבות "משען" בבאר שבע, שאחד מדייריו – אברהם ארושס, בן 93 – נפטר בסוף השבוע האחרון, לאחר שנדבק בנגיף. 3 דיירים נוספים מאושפזים בסורוקה.

לשכתו של שר הבריאות יעקב ליצמן הודיעה הלילה, כי השר ורעייתו נדבקו בקורונה. בהודעה נמסר, כי השניים "מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות". בתום החקירה האפידמיולוגית, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקרבתם. ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובכירים פוליטיים ומקצועיים נוספים בהנהגת המדינה, שהו בתקופה האחרונה בקרבתו של ליצמן, וייתכן כי ייאלצו להיכנס לבידוד.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים שיבאהמרכז הרפואי העמק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה