חדשות בריאות

קורבן הקורונה ה- 16: בן 58, עם מחלות רקע

מבית החולים שמיר אסף הרופא, בו נפטר החולה, נמסר כי הוא סבל ממחלות רקע משמעותיות מאוד. על פי העדכון האחרון ממשרד הבריאות, מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הקורונה בישראל עלה ל- 4,347

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חולה קורונה, תושב חולון בן 58, נפטר הבוקר (שני) בבית החולים שמיר אסף הרופא. בכך עלה מספר קורבנות הנגיף בישראל ל- 16. מבית החולים נמסר, כי החולה, שאושפז אמש, סבל ממחלות רקע משמעותיות מאוד: "אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים את תנחומינו".

במחלקת הקורונה של שמיר אסף הרופא מאושפזים 27 בני אדם, 3 מתוכם במצב קשה. מצבם של 5 חולים מוגדר בינוני, ו- 19 במצב קל. במחלקת חשודי קורונה נמצאים 14 מטופלים, בהלכי בדיקה שונים.

בבית החולים וולפסון בחולון מאושפזים, נכון לשעות הבוקר, 14 חולי קורונה. בין החולים 6 מונשמים במצב קשה. מצבו של אחד מהם מוסיף להיות אנוש. מצבו של חולה נוסף מוגדר בינוני, ו- 7 חולים נמצאים במצב קל. בית החולים הודיע, כי הוא מחזיק ברשותו 107 מכשירי הנשמה למבוגרים, וממשיך כל העת במאמץ המשותף עם משרד הבריאות להגדיל ככל שניתן את מספר המכשירים. מחר צפויה להיפתח בבית החולים מחלקת "קורונה ב", שהוכשרה לטיפול ב- 60 חולי קורונה.

מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נמסר, כי 23 מטופלי קורונה, שמצבם קל עד בינוני, מאושפזים במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים. 4 חולים נוספים מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי, הייעודית לטיפול בחולי קורונה – שניים מתוכם במצב בינוני, ושניים מונשמים במצב קשה.

4 חולי קורונה שמצבם קשה מאושפזים בבית החולים ברזילי באשקלון. בבית החולים ציינו, כי 21 חולים נוספים נמצאים בשלבים שונים של מחלת ריאה. מרבית החולים נמצאים בשנות ה- 50 עד ה- 70 לחייהם. 

במחלקת הקורונה של בית החולים לניאדו בנתניה מאושפזים 14 חולים, מתוכם 3 במצב קשה. מצבם של 2 חולים נוספים מוגדר בינוני, ו- 9 נמצאים במצב קל. מבית החולים בני ציון בחיפה נמסר על 4 חולי קורונה, מתוכם אחד במצב קשה, שניים במצב בינוני, וחולה נוסף שמצבו מוגדר קל.

על פי העדכון האחרון שנמסר הבוקר ממשרד הבריאות, מספר הנדבקים המאומתים בנגיף הקורונה בישראל עמד בשעה 8:00 על 4,347. מצבם של 80 חולים הוגדר קשה, 81 במצב בינוני ו- 4,037 במצב קל. עד כה החלימו 134 בני אדם מהנגיף.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים אסף הרופא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה