חדשות בריאות

גרמניה: בדיקת קורונה נוספת של מרקל חזרה תקינה

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, הנמצאת בבידוד ביתי לאחר שנחשפה לחולה קורונה, עברה בדיקה שנייה לאבחון קורונה, שחזרה עם תוצאה שלילית. דובר ממשלת גרמניה מסר, כי מרקל חשה בטוב ונמצאת בקשר טלפוני הדוק עם שרי הקבינט

מרקל (צילום: שאטרסטוק)מרקל (צילום: שאטרסטוק)
אא

בדיקת שנייה לאבחון קורונה שעברה קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, חזרה שלילית. כך מסר היום (רביעי) דובר ממשלת גרמניה, סטפן זייברט.

כזכור, מרקל בת ה- 65 נכנסה ביום ראשון בערב לבידוד ביתי, לאחר שהתברר כי רופא שטיפל בה אובחן כחולה קורונה. שלשום היא עברה בדיקה ראשונית, שנמצאה תקינה. זייברט מסר, כי בשבוע הבא תעבור הקנצלרית בדיקה נוספת.

הדובר הממשלתי הדגיש כי מרקל חשה בטוב, וכי היא נמצאת בקשר הדוק עם כל חברי הקבינט ומנהלת מביתה שיחות עם מנהיגים ברחבי העולם. אתמול שוחחה הקנצלרית, בין היתר, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי השיחה הייתה "חמה וממושכת", וכי "המנהיגים החליפו דעות ותובנות ביחס לטיפול במשבר הקורונה. השניים דנו בשיתופי פעולה בתחומי הפיננסים והכלכלה, וכן ברכש רפואי והצטיידות. נקבע, כי גורמי מקצוע משתי המדינות יעמדו בקשר שוטף בנושאים הללו".

על פי הנתונים המעודכנים, מספר מקרי ההידבקות בגרמניה עומד על 35,714. מניין הקורבנות עומד על 181 – כ- 0.5% מכלל החולים, נתון נמוך מאוד לעומת שיעורי התמותה הגבוהים באיטליה ובספרד, בבריטניה ובצרפת.

מוקדם יותר היום דווח, כי יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'רלס, נדבק בנגיף הקורונה. בהודעה רשמית שהוציא בית המלוכה, נמסר כי הוא סובל מתסמינים קלים ומצבו טוב. הנסיך בן ה- 71 נמצא בבידוד בביתו בסקוטלנד, יחד עם רעייתו קמילה בת ה- 72. בדיקה שנעשתה לה אישרה, כי לא נדבקה. ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, איחל ליורש העצר החלמה מהירה.

תגיות:אנגלה מרקלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה