פעילות הידברות

העולם סגור לרגל שיפוצים, והקב"ה מחכה לתפילה שלנו. היכונו למשדר היום ב-17:00

היום, יום רביעי, ערב ר"ח ניסן, נתאחד כולנו להכריז על קבלת עול מלכות שמים. אל תישארו מאחור. הצטרפו גם אתם למשדר באתר ובערוץ הידברות שיחל בשעה 17:00, ולתפילה ההמונית שתחל בשעה

  • כ"ט אדר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

להורדת קובץ שמע של קבלת עול מלכות שמים, לחצו כאן. לאחר מכן לחצו על 3 הנקודות ואז "הורדה".

העולם סגור לרגל שיפוצים. אין טיסות ממדינה למדינה וכל הפעולות השגרתיות בעולם מושבתות. בתי ספר ואוניברסיטאות סגורים. מקומות עבודה, מסעדות, ברים, מועדונים, קולנוע, כדורגל - הכל נעצר, וגם לאנשי הממשלות ולראשי הארגונים אין פנאי לעסוק במלחמות ובפיגועים. מי יודע כמה מלחמות, טעויות ועבירות חסך הקבה מעם ישראל ומהעולם, כאשר שלח את הנגיף הזה לסגור אותו.

הקב"ה סגר לנו את השאלטר. עצר לנו את העולם, כדי שנחשוב ונעשה, כל אחד מאיתנו, חשבון נפש, ונשוב אליו באמת. רק בשבוע שעבר הגיעו אלפי קבלות של יהודים טובים למוקד הקבלות של הידברות, והרבה יהודים שמרו את השבת האחרונה, לראשונה בחייהם.

אבל תשובה לבד לא מספיקה. יחד עם התשובה צריכה להגיע גם תפילה. אנחנו צריכים לבוא כולנו יחד לריבונו של עולם, ולומר לו שהנה, חזרנו אליו. עשינו תשובה. ועכשיו – אנחנו מבקשים ממנו שיושיע אותנו.

כאשר יצאו בני ישראל ממצרים, נאמר: "ויאנחו בני ישראל מן העבודה ויזעקו, ותעל שועתם אל האלוקים מן העבודה" (שמות ב', כ"ג). כותב על כך רבנו בחיי: "והזכיר שני פעמים 'מן העבודה', ללמדך שאין תפילתו של אדם שלמה כאותה שהוא מתפלל מתוך הצרה והדוחק, שהיא יותר מקובלת והיא העולה לפניו יתברך. ואפשר לומר כי הפרשה הזאת היא רמז לגאולתנו זאת העתידה, שהיא תלויה בתשובה ובתפילה. כי כן בגאולת מצרים חזרו בתשובה, והתפללו אל ה' העונה בעת צרה, ונתקבלה תפילתם, ובא להם הגואל מיד".

בימים האחרונים ארגנו אנשים אכפתיים ברחבי הארץ תפילות מיוחדות, כאשר כל האנשים המתגוררים באזור יצאו אל המרפסות והתפללו וקבלו עליהם עול מלכות שמים כאחד.

היום, יום רביעי, ערב ר"ח ניסן, נתאחד כולנו להכריז על קבלת עול מלכות שמים, "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד", "ה' הוא האלוקים", "אנא ה' הושיעה נא", ונקדש שם שמים כאיש אחד בלב אחד.

בשעה 18:00 בדיוק נעמוד כולנו בתפילה זו, ומיד לאחר מכן יבקש כל אחד על עצמו, על משפחתו ועל כל עם ישראל והעולם כולו. אינה דומה קבלת עול מלכות שמים ותפילה של אדם אחד, לאלו של כל עם ישראל בשעה אחת, כאיש אחד בלב אחד.

אל תישארו מאחור. הצטרפו גם אתם למשדר באתר ובערוץ הידברות שיחל בשעה 17:00, ולתפילה ההמונית שתחל בשעה 18:00. נישא כולנו תפילה לבריאות שלמה, ושיחלוף המשבר כולו כלא היה.

להורדת קובץ שמע של קבלת עול מלכות שמים, לחצו כאן.

קבלו גם אתם קבלה לזכות עם ישראל במוקד הקבלות: 073-222-1313

 

תגיות:הידברותפעילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה