חדשות בריאות

בהלת הקורונה: הרשתות יגבילו את מחיר האלכוג’ל

רשתות מזון ופארם נענו לבקשתו של שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, והודיעו כי מוצרי האלכוג'ל יימכרו במחיר שלא יעלה על 9.90 שקלים ל- 100 מ"ל. עם זאת, תיתכן הגבלה על כמות היחידות שניתן יהיה לרכוש. כהן: "רשתות השיווק והסופרים יישארו פתוחים. אין צורך להסתער על המדפים"

  • י"ט אדר התש"פ
אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

על רקע התפשטות נגיף הקורונה, הודיע הבוקר (ראשון) משרד הכלכלה והתעשייה כי מוצרי האלכוג'ל, המיועדים לחיטוי הידיים, יימכרו במחיר שלא יעלה על 9.90 שקלים ל- 100 מ"ל.

על פי הודעת המשרד, שר הכלכלה אלי כהן פנה בעניין לרשתות מזון הפארם. לבקשתו נענו הרשתות הבאות: רמי לוי, שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וויקטורי, רשת B  וסופר פארם. מרבית הרשתות אף הביעו נכונות למכור כמות של 500 מ"ל במחיר שלא יעלה על 19.90 שקלים.

בהודעה צוין, כי תיתכן הגבלה על כמות היחידות של המוצר שניתן יהיה לרכוש. יצרני המוצר מדגישים, כי החוסר במוצר על המדפים נובע מהביקושים הגבוהים אליו, ולא בשל הפסקה בייצור. לדבריהם, המוצר ימשיך להיות מסופק לרשתות בימים הקרובים.

בתוך כך, ממשרד הכלכלה והתעשייה נמסר כי אין כל מחסור במוצרי מזון, הייצור נמשך והאספקה לארץ סדירה.

"רשתות השיווק והסופרים יישארו פתוחים", אמר השר כהן. "כל התרחישים שנבחנים כוללים השארת רשתות השיווק פתוחות, לרבות המפעלים החיוניים בהם מיוצרים מוצרי המזון ומוצרי הטואלטיקה. אני קורא לציבור לנהוג באחריות ובשיקול דעת. אין צורך להסתער על המדפים".

תגיות:משרד הכלכלהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה