חדשות בארץ

"טריקים של ריאליטי": בכחול לבן מסרבים לעימות בין גנץ ונתניהו

חבר הכנסת עופר שלח הביע התנגדות לקיום עימות בין יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו לא משחקים עם הספינים של נתניהו"

גנץ ונתניהו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)גנץ ונתניהו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עופר שלח (כחול לבן) התייחס הבוקר (רביעי) לקריאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להתייצב מולו לעימות. "לא עושים טריקים – זו לא תוכנית ריאליטי", אמר בריאיון לכאן ב'.

"כמו קוסם שהולכים ונגמרים לו השפנים, אחרי שהוא שלף סיפוח כביכול מוסכם עם האמריקנים ומתברר שאין, ואחרי שהוא מינה על הנייר שר אוצר והבטיח רפורמות שכל כולן הן רשימת הכשלונות של הממשלה שלו – עכשיו נתניהו הולך לטריקים של ריאליטי", המשיך שלח. "המטרה של כל המהלך לא הייתה להביא את מערכת הבחירות להכרעה, אלא לייצר ספין רגעי".

"נתניהו באמת חושב שתקשורת זה חזות הכל, וניתן לייצר ספין רגעי שיסיט את תשומת הלב מזה שאתמול נקבע תאריך בו ראש ממשלת ישראל הנוכחי יעמוד בפני בית משפט. אנחנו עם הספינים האלה לא משחקים".

"אף אחד לא חושש, אבל פחות משבועיים לפני הבחירות לא עושים טריקים של ריאליטי. זה איננו הנושא, וזה איננו הזמן. הסיפור פה פשוט מאוד: ב- 17 במרץ נתניהו יהיה הנאשם נתניהו", כך שלח.

כזכור, נתניהו הזמין אמש את גנץ להגיע לעימות מולו. "אני מוכן לבוא הנה, או למקום אחר", אמר במהלך ריאיון בערוץ 20. "בני גנץ, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן וסהלן. תבחר מישהו. או שאתה תביא מישהו, או אני אביא מישהו. נדבר עם הציבור, בלי טלפרומטרים ובלי אוזניות. נגיד את הדברים האמיתיים. מה עשינו, הדברים הכבירים שאני וחבריי עשינו, ומה נעשה". בהמשך דבריו הציע נתניהו לערוך שלושה עימותים, כמקובל בארצות הברית – בתחומי הביטחון, המדיניות והכלכלה.

גורם בכחול לבן מיהר להגדיר את הזמנתו של נתניהו כספין, שנועד להסיח את הדעת מפתיחת משפטו: "יהיה לו עימות מול התובע שלו בבית המשפט". נתניהו הגיב על כך במהלך השידור: "העימות הוא מול משפט הציבור, ואת זה גנץ מפחד לעשות. מגיע לאזרחי ישראל לשמוע דברים כהווייתם – בכלכלה, בביטחון, במדינאות".

"כנראה שגנץ לא עומד בלחץ", הוסיף נתניהו. "אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני, איך תוביל את מדינת ישראל? בני, תפסיק להמציא תירוצים, תפסיק לפחד, בוא לעימות".

שעה קלה לפני חצות, הגיב גנץ בטוויטר על דבריו של נתניהו: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה, אז אתה מייצר ספין? ב- 17 במרץ אתה הולך לבית משפט, ומדינת ישראל חייבת להתקדם".

תגיות:בני גנץעופר שלחבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה