חדשות בארץ

אל על: "יידרשו החלטות כואבות"; שגרירות תאילנד מבקשת שלא להגיע לישראל

לפי ההודעה שמסרה אל על לבורסה, מאחר שמדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטתה, החלטות של מדינות ורשויות רלוונטיות בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים או שינויים בביקוש, עשויות להשפיע על החברה בהתאם. על פי הפרסומים, בחברה אף שוקלים להפסיק לאלתר את הטיסות לבנגקוק

(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

חברת אל על החליטה היום (שני) על צמצום טיסותיה לתאילנד, זאת, בעקבות הנחיית משרד הבריאות לשבים מתאילנד, הונג קונג, מקאו וסינגפור לשהות בבידוד ביתי, גם ללא שזוהו כנשאים של נגיף הקורונה. לפי ההודעה שמסרה אל על לבורסה, מאחר שמדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטתה, החלטות של מדינות ורשויות רלוונטיות בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים או שינויים בביקוש, עשויות להשפיע על החברה בהתאם. נכון לעכשיו, בחברה מפעילים קו ערב אחד לבנגקוק, במקום שני טיסות ערב. בנוסף, כך על פי הפרסומים, בחברה אף שוקלים להפסיק לאלתר את הטיסות לתאילנד.

בד בבד, באל על מנסים לשדר מסרי הרגעה לעובדיה, ובמכתב ששלח מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, נאמר כי החברה רוצה "לחזק את אנשי האוויר ויחידות המטה", אולם הובהר כי "ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות". בהנהלת החברה ציינו כי התפשטות וירוס הקורונה לרחבי העולם, שהביא לשינויים דרמטיים במפת התיירות העולמית, מהווה "שעת מבחן למדינות העולם ובתוכן ישראל, לענף התעופה ולאל על".

נמל התעופה בן גוריון, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)נמל התעופה בן גוריון, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

עוד אמרו בחברת התעופה הבינלאומית כי חרף אי הנעימות, "לא נתפשר על הערכים שלנו – הבטיחות והביטחון תמיד יעמדו בראש סדר העדיפות, ומתוך כך גם האחריות שלנו ללקוחותינו ולאנשינו". אמש, בעקבות הודעת משרד הבריאות על בידוד השבים מתאילנד, הודיעו בחברה על עדכון המדיניות המסחרית שלפיה ניתן לשנות או לבטל כרטיסים בלי דמי ביטול או שינוי, "מתוך התחשבות בקהל לקוחותינו".

בצהריים פרסמה שגרירות תאילנד בישראל הודעה לאזרחיה, לפיה הם מתבקשים שלא להגיע לישראל. בחברת אל על מעריכים כי למעלה מ-5,000 ישראלים שוהים בתאילנד, והם אמורים לשוב ארצה בימים הקרובים. "נעשה הכול כדי להטיס את הישראלים השוהים בתאילנד ויעדי המזרח האחרים מבלי לסכן את צוותי האוויר ובהתאם להנחיות", אמרו בהנהלת החברה. "סיכמנו עם הגורמים הרפואיים המוסמכים על מדיניות ייחודית המאפשרת לנו להוסיף ולהפעיל את הקו בשלב זה, מבלי להתפשר על שלום הצוותים".

הלילה דיווחו הרשויות בסין על 142 מקרי מוות חדשים כתוצאה מווירוס הקורונה – מתוך 1,770 שמתו בשטחה. מספר החולים עומד עתה על יותר מ-70 אלף בני אדם, ומספר מקרי ההחלמה חצה את ה-9,000.

תגיות:אל עלתאילנדנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה