מעניין

למה התמונה הזו של ערן זהבי מרגשת את הרשת, ואיך זה קשור לקורונה בסין?

את התמונה הזו צילם שחקן הכדורגל המתחזק ערן זהבי לפני כחצי שנה, במסגרת קמפיין שצולם בסין - מקום מגוריו בשנה האחרונה. כיום, על רקע הנגיף הקטלני בסין, היא מקבלת משמעות כבדת משקל

אא

את התמונה הזו צילם שחקן הכדורגל המתחזק ערן זהבי לפני כחצי שנה, במסגרת קמפיין שצולם בסין - מקום מגוריו בשנה האחרונה. 

כידוע, זהבי משחק בליגת הכדורגל הסינית, והתגורר עד לפני כחודש בסין, ביחד עם אשתו ושלושת ילדיו. "שבוע טוב", כתב לפני כשבוע כשפרסם את התמונה הזו ברשתות החברתיות, והוסיף: "התמונה הזו צולמה בקמפיין של מאניה ג'ינס לפני כחצי שנה בסין. מי האמין שחצי שנה אחרי היא תקבל כזו משמעות. זה הזמן לחזק את סין, ולהתפלל שכל הדבר הזה ייגמר כמה שיותר מהר וכולם יחזור לשגרה".

בעקבות נגיף הקורונה שהחל בסין והולך וגדל למימדי ענק, נאלץ השחקן לפני כשבוע לעזוב מאחור את כל רכושו, ולטוס היישר הביתה - אל ישראל. 

בראיון ל'תכנית החיסכון' בערוץ 'קשת 12', סיפרה רעייתו שי כי בעקבות הבהלה של הורי תלמידים, גם הם אולצו להוציא את הילדים מהמסגרות בבתי הספר, מחשש שיידבקו בנגיף. 

לדבריה, מיד עם הגיעם ארצה יצא משרד הבריאות בהנחיה שכל מי שהיה בסין בשבועיים האחרונים, צריך להיות בבידוד. "התקשרתי מיד למשרד הבריאות כדי לוודא מה אני צריכה לעשות ולא לסכן אותי ואת הסביבה".

גם את בנותיה הוציאה לפי שעה מהגן בארץ, למרות שממשרד הבריאות טענו כי אינה צריכה לעשות זאת. "בכל זאת בחרתי להוציא, כי אני באמת מבינה את בהלת ההורים. ההורים טענו שאנחנו צריכים לעשות בדיקות דם, והם מפחדים ולא מביאים את הילדים לבתי ספר ולגנים. גם לילדים קשה מאוד הסיטואציה הזו".

לשאלה האם באמת יש סיבה לפחד, השיבה שי בשלילה והוסיפה כי "זה לא רק אנחנו עוברים את זה, זה כל הישראלים שנאלצו לעזוב את הבתים, העסקים, המסגרות, העבודה.. והגיעו לבית שלהם, לישראל, למקום הכי בטוח בעולם".

תגיות:סיןערן זהבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה