מעניין

מטורף: קנתה בית, וגילתה שזה היה הבית שבו גדלה סבתה כילדה

אחד למיליון: מה הסיכוי שמבין עשרות בתים שמהם הייתה צריכה לבחור בית אחד לגור בו, הכלה הצעירה בחרה דווקא בבית שבו גדלה סבתה כשהייתה ילדה - וזאת ללא ידיעתה? 

אא

לאחר שנישאו, בני הזוג אנה ריבס וברנדן קלייטון מאינדיאנה - חיפשו במשך שלושה חודשים בית שיתאים לצרכיהם כזוג צעיר. 

אחרי שראו עשרות בתים פוטנציאליים, אנה התייאשה וויתרה כליל על המסע. "בשלב הזה כבר הייתי באפיסת כוחות של ממש. לא היה לי שום חשק להמשיך בחיפושים".

אבל חשק לחוד, וחובה לחוד. היא הייתה חייבת להמשיך, וכך הוסיפה לכתת רגליים בבתים נוספים שלמרביתם אמרה 'לא' כבר ברגע הראשון שדרכו רגליה על מפתנם. 

ואז זה קרה. "המתווכת התקשרה אחרי יום עמוס במיוחד שלי ושל ברנדן, וכמעט שרצינו לוותר. אבל משהו בשם של הרחוב 'קלובר' הצטלצל לה כמוכר, והיא החליטה בכל זאת ללכת לבדוק אותו. "כהגענו לשם, כבר כשיצאתי מהאוטו הרגשתי כאילו זה הבית. הייתה לי הרגשה פנימית כל כך טובה, עד שרקדתי בכל חדר שהגענו אליו. לא הבנתי למה דווקא בבית הזה אני מרגישה משהו נוח ונעים, אבל זה בדיוק מה שהיה", אמרה אנה. 

 

לדברי המתווכת - מרי אן טיילור, אנה הרגישה שיש לה קשר רגשי לבית הזה, ו"הייתה חייבת לקבל אותו".

מה שאנה לא ידעה באותם רגעים שבהם גמרה אומר בלבה, כשהיא כולה נרגשת, שזה הבית בו תגור - היא שהתחושה שלה איננה מקרית. בזמן שהיא הייתה עסוקה בלרקום חלומות על איפה להניח דברים, ברנדן עבר בין חדרי הבית וצילם תמונות שונות, אותן הראו בני הזוג לאמה של אנה, מאוחר יותר באותו יום. 

"את לא תאמיני למה שאומר לך עכשיו", אמרה לה אמה בהתרגשות שלא הצליחה להסתיר. "זה הבית שסבתך ואחותה גדלו בו".

אנה הוכתה בתדהמה. לא היה לה מושג מאיפה היא מכירה את רחוב קלובר, ומדוע היא הרגישה כל כך נעים בבית הזה דווקא - עד ששמעה את החדשות המרגשות מפי אמה. "סבתך גלוריה ואחותה גרייס, גדלו בבית הזה", נפלטה צעקה מפיה של אמה. 

לאחר שהסערה נרגעה מעט, החליטו בני הזוג להפתיע את סבתא גלוריה, וסיפרו לה כי בשעה טובה הם מצאו בית לרכישה. הם שאלו אותה אם ברצונה לראותו, וכשענתה בחיוב, ברנדן שלף את התמונות - כשהוא בוחן כל הבעה בפניה המופתעות של סבתא גלוריה.

"לא יכולתי להאמין, חשבתי שהם צוחקים", אמרה גלוריה כשראתה את התמונות, ואט אט גילתה שנכדתה הולכת לגור בבית ילדותה. "זה החזיר אותי בבת אחת להמון זיכרונות מהעבר, וזה באמת מאוד מרגש", סיכמה הסבתא. 

מאנגלית: שירה דאבוש (כהן)

תגיות:ביתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה