חדשות בארץ

אחרי שהובס בפער גדול, סער משיב מלחמה: "איומים לא עובדים עליי"

סער אומנם מיהר להצהיר פומבית כי הוא מתייצב מאחורי ראש הממשלה, אך בליכוד מבהירים שפעולתו האחרונה לא במהרה תשכח, ובמפלגה רבים הקולות הקוראים "להעניש" את סער על שההין להתמודד מול נתניהו. עם זאת, במפלגה ישנם קולות התומכים בקירובו של סער, דווקא מתוך אינטרס משותף להציג אחידות במערכת הבחירות ב-2 במרץ. "אין כרגע אפשרות לוותר על סער ועל חברי הכנסת שתמכו בו", אמר אחד משרי הליכוד

סער בבוקר יום הבחירות (צילום: פלאש 90)סער בבוקר יום הבחירות (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי שנוצח ברוב מובהק בקרב על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ גדעון סער עלה הבוקר (ראשון) למתקפה חריפה נגד בכירי המפלגה שאיימו "למחוק" אותו אם יתמיד בחוסר נאמנותו לנתניהו. "עוד לא למדתם שאיומים לא עובדים עליי?", צייץ סער בטוויטר, כשאליו צורף צילום עמוד השער של ידיעות אחרונות, בו הובא בכותרת הראשית ציטוט של בכירים מהליכוד שאיימו כי "אם סער יעשה עוד טעויות – הוא יימחק". סער הוסיף בדבריו: "זו לא דרך הליכוד".

בבוקר יום שישי שלאחר הבחירות אמר נתניהו כי ניצחונו בבחירות לראשות הליכוד הוא "הבעת אמון עצומה" בדרכו. נתניהו גבר על גדעון סער עם 72.5% מקולות המצביעים, ויוביל את רשימת הליכוד גם בבחירות לכנסת ה-23, שייערכו במרץ הקרוב. סער אומנם מיהר להצהיר פומבית כי הוא מתייצב מאחורי ראש הממשלה, אך בליכוד מבהירים שפעולתו האחרונה לא במהרה תשכח, ובמפלגה רבים הקולות הקוראים "להעניש" את סער על שההין להתמודד מול נתניהו. "יש תרעומת גדולה בגלל הסגנון שנקט, בגלל ההצעה למנות את נתניהו לנשיא ובגלל שלמעשה קרא לו להתפטר", צוטט בכיר בליכוד ב-ynet. "במקומו, הייתי לוקח חופשה ועושה 'חושבים'".

ח"כ דוד ביטן אמר הבוקר בריאיון לגלי צה"ל כי מי מחברי הליכוד שיתנגד למתן חסינות לראש הממשלה, "פשוט יימחק". לדבריו, "אני לא רואה מצב שסער יתנגד. הוא מבין עניין ויודע שזה מה שיקרה".

נתניהו בכנס בחירות בשבוע שעברנתניהו בכנס בחירות בשבוע שעבר

חרף האכזבה מהתוצאות המשפילות מבחינת סער, במחנה שלו דווקא אופטימיים. "סער הוא המועמד שהביא את מספר האחוזים הגבוה ביותר עד היום בהתמודדות מול נתניהו", אמרו בסביבתו. "ההתמודדות חיזקה אותו בהיבט המנהיגותי לעתיד. כולם פעלו נגדו, לא רק נתניהו. כולם עבדו נגדו באופן דורסני והפעילו את כל הכוחות שיש להם. צריך לזכור שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה. הוא חזק בליכוד".

מנגד, במפלגה ישנם קולות התומכים בקירובו של סער, דווקא מתוך אינטרס משותף להציג אחידות במערכת הבחירות ב-2 במרץ. "אין כרגע אפשרות לוותר על סער ועל חברי הכנסת שתמכו בו", אמר אחד משרי הליכוד. "במציאות הפוליטית שנוצרה, הליכוד צריך את כולם בקרב האמיתי ב-2 במרץ".

ח"כ ניר ברקת אמר הבוקר: "אני חושב שצריך לחבק את סער, לצופף שורות. עכשיו הוא צריך להירתם ולעזור לנצח את הבחירות". לפי ברקת, "כל אחד צריך להביא לקלפי ב-2 במרץ את האנשים שתומכים בו, וזה הזמן ללכד שורות. כל דבר אחר הוא פשוט לא נכון, כל אחד צריך לתת את חלקו".

תגיות:גדעון סערהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה