חדשות בארץ

ח"כ זוהר: ניצחון של נתניהו על סער בפער משמעותי – "קריטי" לתוצאות הבחירות

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, קרא למתפקדי הליכוד להגיע לקלפיות ולהביא ל"ניצחון ברור ומוחץ" של ראש הממשלה בנימין נתניהו על יריבו, גדעון סער: "אם לא נקבל תוצאה מוחצת, זה יפגע בנו, יכול להיות אפילו בשני מנדטים"

זוהר ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זוהר ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יומיים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות המקדימות לראשות הליכוד, קרא הבוקר (שלישי) חבר הכנסת מיקי זוהר למתפקדי המפלגה "להצביע ולהשפיע, ולוודא שיש ניצחון ברור ומוחץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו".

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב', טען זוהר כי תוצאת ההתמודדות בין נתניהו ויריבו גדעון סער היא "קריטית", וטומנת בחובה השפעה על תוצאות הבחירות לכנסת. לדבריו, על נתניהו לנצח ב"צורה משמעותית ובפער ניכר של 70-30 לפחות" כדי שלליכוד תינתן "דחיפה אדירה" בקמפיין הבחירות הכלליות.

"אנחנו צריכים ניצחון משמעותי", הדגיש יו"ר סיעת הליכוד. "בעזרת השם, לפי כל מה שאני רואה בשטח, וגם בהתאם לסקרים שעשינו, ראש הממשלה ינצח. הפער הוא משמעותי, כי אם לא נקבל תוצאה מוחצת, יהיו הרבה מאוד אנשים שישמחו לומר 'תראו, הליכוד כבר לא עומד מאחורי נתניהו, מצבו מתערער'. זה יפגע בנו, יכול להיות אפילו בשני מנדטים".

זוהר התייחס לדבריו אמש של סער, בהם התחייב כי אם ייבחר לראשות הממשלה – יפעל לבחירתו של נתניהו לנשיאות המדינה. "אני מברך אותם שהם חישבו מסלול מחדש", אמר על סער ותומכיו, "אחרי מערכת בחירות לא פשוטה בה בחרו בהרבה מקרים לתקוף את ראש הממשלה. הם מאמצים עכשיו קמפיין יותר חיובי, בונה ומחייך כלפי נתניהו, מראים שהם רוצים את טובתו – יכול להיות שזה ישרת אותם בבחירות. לליכוד יש אמפטיה ואהבה כלפי נתניהו, אפילו מי שיצביעו לסער לא רוצים שהוא יתקוף את נתניהו. הגישה היא גישה טובה, וטוב מאוחר מאשר אף פעם לא". לגופה של ההצעה, אמר זוהר בציניות: "אם תשיגו את ההסכמה של יולי אדלשטיין, אני מוכן ללכת לבדוק את זה עם נתניהו".

תגיות:גדעון סערהליכודמיקי זוהרבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה