חדשות בעולם

מזעזע את הרשת: לא תאמינו מה מצא שוטר אמריקאי, בתוך הסנדוויץ הקנוי שלו

מקרה שאירע בתחילת החודש לשוטר במשטרת ניו יורק - ממשיך לזעזע את אמות הספים של גולשים ברחבי העולם. "אנחנו מציעים שיבדקו את צילומי הטלוויזיה במעגל הסגור, ואני בטוח שהם יחשפו את המידע שאנחנו מחפשים", אומרת כעת דוברות המשטרה המקומית 

מצליחים לזהות מה זה? (צילום מסך יוטיוב)מצליחים לזהות מה זה? (צילום מסך יוטיוב)
אא

מקרה שאירע בתחילת החודש לשוטר במשטרת ניו יורק - ממשיך לזעזע את אמות הספים של גולשים ברחבי העולם. 

שוטרי NYPD כבר יודעים שלהיות שוטרים במדים בארה"ב - זה אינו תפקיד של מה בכך, כשמדובר באחוזי פשיעה גדולים ביותר שיש למגר מן הרחובות. "זו עבודה מסוכנת, ולא פעם הקצינים שלנו מוסרים את נפשם בכפם, כדי להגן על המולדת", אומר ראש מחלק השיטור בניו יורק, לאור המקרה המזעזע שבו סכין גילוח הוחבא בתוך סנדוויץ' של שוטר. 

השוטר מצא את סכין הגילוח בסדנוויץ' שנקנה במסעדה, ברובע קווינס בניו יורק. 

על פי הדיווחים, הקצין נכנס לחנות ביום חמישי ה-5 לדצמבר, בסביבות השעה 16:30 אחה"צ. הוא רכש את הסנדוויץ' אחרי משמרת שבה לא אכל כמעט כלום, ונעץ בו את שיניו ברעבתנות, אך למרבה המזל - כבר ב'ביס' הראשון זיהה את החפץ הזר שבפיו, ומיהר לירוק את הביס בשאט נפש. 

על פי דוברות המשטרה, הקצין נחתך בלשונו ואושפז בבית החולים, שם עבר סדרת בדיקות וטיפולים שהוציאו אותו מכלל סכנה - אלא שכעת, טוענים בדוברות המשטרה כי מדובר בתקיפה בכוונה תחילה של השוטר. "אנחנו מציעים שיבדקו את צילומי הטלוויזיה במעגל הסגור, ואני בטוח שהם יחשפו את המידע שאנחנו מחפשים ויסייעו לנו לזהות את האשם בתקיפה", נכתב בהצהרה שפורסמה מטעם המשטרה. 

מטעם המסעדה ה'מואשמת' התפרסמה תגובת נגד שאומרת כי מאז ומתמיד המסעדה שירתה בגאווה את שוטרי וקציני NYPD ומעולם לא נשמעו כלפיה טענות מסוג זה. "אנחנו מבקשים להתנצל באופן אישי בפני השוטר ושאר קהילת אכיפת החוק המקומית, אבל במשך שנים המסעדה שלנו הייתה דוגמה ומופת למקצועיות ושירות, לכל הלקוחות שלנו".

חקירת המשטרה בעיצומה. 

תגיות:שוטרסנדוויץארה"בהזוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה