חדשות בעולם

הבלוגר הסעודי: "אירחתי שני יהודים מתוקים בביתי. אני מקווה שעוד הרבה יהודים יבואו"

כוכב הרשת הסעודי מוחמד סעוד ממשיך לעשות שמות ברשת, הפעם עם סרטון יוצא דופן שבו נראים שני חרדים שהגיעו היישר מישראל, להתארח בביתו

אא

כוכב הרשת הסעודי מוחמד סעוד ממשיך לעשות שמות ברשת, הפעם עם סרטון יוצא דופן שבו נראים שני חרדים שהגיעו היישר מישראל, להתארח בביתו. "אהלן וסהלן, ברוכים הבאים", הוא פותח ואומר בסרטון. לצדו עומד אדם נוסף שחזותו אף היא מוסלמית, אך כשהוא מתחיל לדבר מבחינים מיד בהיגוי הישראלי. "זה מוחמד סעוד המלך", מסביר הבחור תוך שהוא מחבק את מוחמד, ומוסיף: "הוא הזמין אותי לבית שלו, ואנחנו פה".

השניים עורכים סיור בבית, וכשהמצלמה מגיעה לסלון נראה בו יהודי העונה לשם 'בנימין'. 

בסרטון אחר נראים השלושה - בנימין, מוחמד סעוד ואבי גולדשטיין, כשהם שרים 'הבה נגילה'. לדבריו, מחמוד דאג להם לאוכל כשר טייל איתם בביתו ומחוצה לו, שמח מאוד לארחם ומקווה שזו תהא רק ההתחלה. "אירחתי שני יהודים מתוקים בביתי. האנשים האלה כל כך טובים. אני מקווה שהם יגרמו לעוד הרבה יהודים לבוא לבקר בערב הסעודית. הבית שלי פתוח לכולם", כתב ברשתות החברתיות. 

לדברי גולדשטיין, על אף שסעוד הוא מוסלמי - "הוא תומך בישראל יותר מכל ישראלי אחר, והוא כל כך אוהב את העם היהודי בישראל. הוא אפילו מסכן את החיים שלו למעננו. הצדיק הזה אירח אותי יומיים בארמון שלו, לקח אותי לטייל בעיר שלו ופינק אותי בהרבה מתנות יוקרה. וכל זה לא בשביל להתחנף, אלא להראות לעם ישראל שיש גם סעודים שאוהבים אותנו", כתב גולדשטיין בעמוד הפייסבוק שלו. 

צפו בסרטונים שהועלו לעמוד הפייסבוק של מחמוד סעוד ואבי גולדשטיין:

 

 

תגיות:יהודיםסעודיהבלוגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה