מעניין

לאן הגענו? למעלה מ-300 תושבים עשו חרם על חנות בבריטניה - בגלל חתול

מי יכול לעשות חרם על חנות בגלל...חתול? תתפלאו אבל זה בדיוק מה שהתרחש השבוע לחנות בפרבר דרייטון שבבריטניה, לאחר שבעל החנות החליט לגרש חתול שנהג להיכנס אליה באופן קבוע

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מי יכול לעשות חרם על חנות בגלל...חתול? תתפלאו אבל זה בדיוק מה שהתרחש השבוע לחנות בפרבר דרייטון שבבריטניה, לאחר שבעל החנות החליט לגרש חתול שנהג להיכנס אליה באופן קבוע. 

במשך חודשים ארוכים נהג החתול להיכנס לחנות 'טאסקו אקספרס', ועד מהרה התחבב על התושבים ואף קיבל את הכינוי 'פאמפקין'. הלקוחות אהבו אותו, ורבים מאוהבי בעלי החיים נהגו לפקוד את החנות באורח קבע, הודות לפאמפקין. 

לאחרונה החליטו בעלי החנות על הוצאתו של פאמפקין אל מחוץ לכותלי החנות - צעד שעלה להם די ביוקר. אנדרו טבינר, נציג ודובר מטעם החנות, סיפר לתקשורת כי "חתול לא צריך להיות בחנות, זו לחלוטין לא חנות לחיות מחמד". לדבריו זוהי מדיניות רשת 'טסקו', אך הלקוחות שגילו כי פאמפקין כבר לא חלק אינטגרלי מהחנות, החליטו, לא פחות ולא יותר, להחרים אותה. 

בדף מיוחד שהקימו לצורך כך בפייסבוק, טענו הלקוחות כי הם אינם מבינים איך אפשר לוותר על החתול הזה כל כך מהר. "אני לא מבין איך אפשר לאסור על חתול עם חוכמת רחוב להיכנס למקום בו הוא מסתובב במשך שנים!", כתב אחד הלקוחות, ספק ברצינות ספק בצחוק. 

ואם זה נשמע לכם הזוי, אז רק שתדעו שזו לא התגובה היחידה שהייתה שם. כמו פטריות אחר הגשם צצו להן תגובות מתגובות שונות, שטענו שפאמפקין הוא חתול שכולם אוהבים, ו"יש לזה סיבה". 

בין הקולות ההזויים הללו היו גם כמה קולות 'שפויים' שטענו שלמרות שפאמפקין הוא חתול חמוד, החנות היא חנות מזון ומן הראוי שבחנויות מזון לא יסתובבו בעלי חיים, לרבות חתולים. 

"הוא לא מפריע לאף אחד", אמרה בעליו של החתול, שכעת מסתבר שהוא לא כל כך עונה להגדרת 'חתול רחוב' מצוי. "הוא היה חתול רחוב לפני שאימצנו אותו אז יש לו חוכמת רחוב. אני יודעת שכל הצוות בטסקו אוהב אותו, אז אני לא מבינה למה נאסר עליו להיכנס לחנות, אחרי כל כך הרבה זמן שהוא נמצא בה".

למעלה מ-300 בני אדם קראו להחרים את החנות, אך דובר 'טסקו' לא מתרגש. "למרות שאנחנו אוהבים את החתול הג'ינג'י הקטן, חנות מזון היא לא המקום הכי מתאים לחתול לשהות בו, כך שעובדינו מעודדים אותו בעדינות לצאת, כשהוא מנסה להיכנס", סיכם. 

 

תגיות:חרםחתולחנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה