מעניין

מרגש: פספסה טיסה בשל 'גוש שחור' על רצפת השדה. לא תאמינו מה זה היה 

כששיינה מארי מטקסס שבארה"ב חיכתה לטיסה שלה בשדה התעופה בדאלאס, היא לא צפתה שעומדות להיות יותר מדי בעיות או עיכובים. אלא שאז ראתה מרחוק 'גוש שחור על רצפת השדה', וניגשה לבדוק מה זה 

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כששיינה מארי מטקסס שבארה"ב חיכתה לטיסה שלה בשדה התעופה בדאלאס, היא לא צפתה שעומדות להיות יותר מדי בעיות או עיכובים. 

"צעדתי לכיוון השער שלי עם כרטיס הטיסה ביד, מוכנה לעלות למטוס שכבר הגיע", היא משחזרת בפוסט מרגש במיוחד, שכתבה ברשתות החברתיות. "פתאום ראיתי גוש מוזר לנגד עיניי מרחוק, והחלטתי לבדוק במה מדובר".

הגוש המוזר שהיא ראתה התברר כגבר שנשכב על רצפת השדה, ונראה היה כי הוא לא חש בטוב. "ניגשתי אליו ושאלתי אם הכל בסדר, כי היה ברור שמשהו לא כשורה. לא ידעתי להצביע בדיוק על הנקודה, אבל הבנתי שיש כאן משהו יוצא דופן", סיפרה. 

לדבריה, האדם לא הפסיק למלמל משהו על כך שהוא 'מודאג' ו'איפה הטיסה שלי'. "החלטתי לדבר איתו ולשאול אותו כל מיני שאלות כדי שיעזרו לי להבין מה הבעיה. הוא סיפר שקוראים לו וויל, ולא הפסיק להגיד שהוא מפחד לפספס את הטיסה שלו. אז קלטתי פתאום שהוא סובל מאוטיזם".

שיינה ביקשה לראות את כרטיס הטיסה שלו כדי לעזור לו להתמצא ולהראות לו היכן הוא צריך להיות, אך לדבריה - הוא בכלל לא ידע איפה הכרטיס נמצא. לא ברור איך אדם שסובל מאוטיזם עולה על טיסה לבדו או נמצא בשדה תעופה לבדו, אך כל מה שעניין את שיינה באותם רגעים הוא לאתר מישהו שמכיר את וויל, ויוכל לעזור לפתור את הסיטואציה המביכה שהוא נקלע אליה. 

במכשיר הטלפון שמצאה בתיקו, חיפשה שיינה את רשימת השיחות האחרונות ומצאה את מבוקשה. "התקשרתי לאמא שלו כדי להגיד שהוא נמצא בשדה התעופה ולא מרגיש כל כך טוב, ובינתיים הזמנתי פראמדיקים שקבעו שהוא ככל הנראה על סף עילפון, כתוצאה מכך שלא אכל ושתה. אני עובדת בחברת התעופה אמריקן איירליינס, והצוות הרפואי מיד אמר שאני אחליף את הטיסה שלי, אוכל עם וויל ארוחת צהריים ואוודא שהוא מגיע לטיסה שלו בזמן".

שיינה הפכה לגיבורת היום כאשר הפוסט שלה התפרסם, ורבים החמיאו לה על המעשה הטוב שעשתה. "זה לא ברור מאליו שפספסת את הטיסה שלך בשביל לעזור לאדם זר, ועוד כזה שאין לו שום יכולת לעזור לעצמו. כל הכבוד לך", כתבו הגולשים, אך שיינה מתעקשת: "אני בטוחה שזה משהו שכל אחד במקומי היה עושה".

תגיות:טיסהאישמוזרתמהוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה