פעילות הידברות

הקורס שכולם חיכו לו: אליהו שירי בבית הידברות

המאמן המבוקש אליהו שירי, מגיע לבית הידברות: הקורס המצליח ששינה את החיים לאלפים ורבבות, יועבר בבית הידברות, בקבוצות נפרדות לגברים ולנשים, עם בונוס ענק ומיוחד שיש רק בהידברות

  • י"ב חשון התש"פ
אא

בית הידברות.

עשרות פעמים שהוא העביר את הסדרה, ובכל פעם היו לו מאות משתתפים. אבל לכל סדרה, ולכל משתתף, הוא ניגש מחדש. הוא ניגש לזה מהמקום האישי של אליהו, הילד בן ה-10 שמתבייש להרים את האצבע בשיעור ולומר משהו למורה שלו. המהפך האישי שעבר המאמן אליהו שירי, מילד מופנם וחששן לקאוצ'ר מפורסם ופורץ דרך, איננו סוד אישי או כשרון ייחודי. זה כיוון חשיבה פשוט וקל, שכל אחת מאיתנו יכולה לפרוץ איתו כל מחסום. אם אלה קשיי פרנסה או שלום בית, טראומות או צלקות רגשיות - כל מחסום שלא נותן לנו להתקדם בחיים ולממש את הפוטנציאל שלנו. יש דרכים פשוטות לפענח את המחסומים, וקל מאוד לסלק אותם. ואחר כך... השמים הם הגבול.

בסדרה מיוחדת ומתומצתת בת 17 שיעורים, שמועברת בהכוונתו של אליהו שירי ועם צוות מרצים ומאמנים מטעמו, נותן אליהו שירי לכל אחד ואחת מאיתנו את כל הכלים המקצועיים והטיפוליים כדי לאבחן מחסומים, ואיך להסיר אותם, באמצעות השיטה הייחודית שפיתח. מספר שיעורים מוקדשים לשיטות אבחון שונות כדי להגיע לתת המודע שלנו, איך לפזר את המסך של הרגשות והתחושות הסותרות שלנו, ולהתמקד בדבר האמיתי שיושב לנו על הדרך להצלחה. ולאחר מכן לומדים את יסודות הטיפול, והדרך לפתרון בעיות ודילוג מעל כל הקשיים.

למידע נוסף על קורס המאמנים לחצו כאן.
 

בסדרה, כל אחד ואחת יכולים למצא לעצמם ולאחרים את הפתרונות לקשיים שהם עוברים, אם זו הדרך למצוא עבודה בתחום שאנחנו אוהבים, ולהצליח בה, או התמודדות עם טראומות והדרך לפוגג אותן. וכמובן, חרדות והתמכרויות, פיתוח הביטחון העצמי ועוד, ובעצם כל עולם הרגשות שלנו, הופך מבליל בעיות וקשיים, לעולם מלא תקוה והצלחה. חשוב לדעת: הקורס מותאם גם לכאלה שאומנם הצליחו להתקדם בחיים, אך לא באמת הצליחו להגיע למימוש כל הפוטנציאל שלהם.

כל מפגש כולל 5 שעות אקדמאיות. השיעורים מועברים על ידי אליהו שירי ומרצים נוספים מהמובילים בתחום. לאורך הקורס יתן צוות מאמנים ליווי אישי למשתתפות הקורס.

בונוס מיוחד יש לאלו שיירשמו לקורס בהידברות - הקורס הדיגיטלי שמועבר באופן בלעדי על ידי אליהו שירי, בשווי 5000 ₪, במתנה.

הזדרזו להירשם, מספר המקומות מוגבל. כל הקודם זוכה. לפרטים והרשמה: 073-222-1-300

 

תגיות:אליהו שיריבית הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה