חדשות בעולם

אסון משאית הקירור בלונדון: המהגרת כתבה להוריה ’אני מתה’, לפני שנפחה נשמתה

אסון בבריטניה: 39 גופות - מתוכם של נער אחד, התגלו השבוע במכולה של משאית קירור שחנתה בפארק תעשייה מזרחית לעיר הבירה לונדון. מן הדיווחים עולה כי כל 39 ההרוגים הינם מהגרים שהוברחו מסין וויטנאם דרך בלגיה, בתקווה למצוא עבודה 

המשאית שבה מצאו את מותם 39 מהגרים (צילום מסך)המשאית שבה מצאו את מותם 39 מהגרים (צילום מסך)
אא

אסון בבריטניה: 39 גופות - מתוכם של נער אחד, התגלו השבוע במכולה של משאית קירור שחנתה בפארק תעשייה מזרחית לעיר הבירה לונדון. 

מן הדיווחים עולה כי כל 39 ההרוגים הינם מהגרים שהוברחו מסין וויטנאם דרך בלגיה, בתקווה למצוא עבודה ועתיד מזהיר יותר בבריטניה. 

כעת, ימים ספורים לאחר האסון, נחשפות אט אט ממדיה של הזוועה: מסתבר שמלבד המשאית הזו היו עוד שתי משאיות נוספות שעסקו בהברחה בלתי חוקית של כ-100 מהגרים לתוך בריטניה, על מנת לעבוד. לפי שעה לא ברור מה עלה בגורלם של אותם מהגרים, היות והמשאיות האחרות טרם נמצאו. 

נהג המשאית - בחור צעיר תושב צפון אירלנד בשם מו רובינזון, נחקר במשך שעות ארוכות וסיפר כי נכנס לבריטניה בתחילת החודש, וחנה בפארק התעשיות ווטרגלייד הנמצא סמוך לעיירה דרטפורד. כעת הוא וחבריו האחרים שעסקו בהברחה - ארבעה במספר, נעצרו בחשד לרצח. 

דובר משטרת בריטניה אנדרו מרינר שהתראיין לרשת BBC סיפר כי כעת עוסקת המשטרה בזיהוי ההרוגים, וכי הנהג יישאר במעצר עד תום החקירה. לדבריו, הקורבנות שנכלאו במכולה ניסו לצאת ממנה ודפסו בחוזקה על דפנות המשאית בתקווה שמישהו ישמע את קולם וייחלץ לעזרתם - אך איש לא יכול היה לשמוע אותם בשל הבידוד במשאית, ובשל העובדה שהמשאית חנתה במקום מרוחק מקרבת בני אדם. 

אחת הקורבנות שקיפחה את חייה באסון היא פאם ת'י טרא מיי בת ה-26, שדקות אחדות לפני שנפחה את נשמתה במכולה יצרה קשר עם הוריה בהודעת סמס ממכשיר הנייד שלה, וכתבה "אמא ואבא, אני מתה. אני מתה בגלל שאני לא יכולה לנשום".

חקירת המשטרה בעיצומה. 

תגיות:מהגריםמשאיתאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה