סלבס בהתחזקות

מרגש: זוכה מאסטר שף סירב להצעה מפתה מרומן אברמוביץ’ - לא תאמינו מדוע

זוכה תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף' יהודה עמר קידש לאחרונה שם שמיים ברבים לאחר שסירב להצעה מפתה במיוחד מהמיליארדר הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ' - בגלל הכשרות

יהודה עמר מניח תפילין (צילום מתוך אינסטגרם)יהודה עמר מניח תפילין (צילום מתוך אינסטגרם)
אא

המיליארדר והאוליגרך הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ' הזמין לאחרונה את זוכה תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף' יהודה עמר לאחוזתו שבהרצליה פיתוח - זאת על מנת להצטרף לצוות השפים הפרטי שלו, ולבשל עבורו ועבור אנשי העסקים שהוא מארח בביתו. 

להזכירכם, במגזין היוקרה פורבס דורג אברמוביץ' במקום ה-107 בתחרות האנשים העשירים ביותר בעולם, והונו מוערך כיום בשווי של 12.4 מיליארד דולר, כך שלדברי מקורביו של עמר מדובר בהצעה שווה במיוחד מבחינה כלכלית.

לאחרונה נפגש עמר עם נציגים מטעם אברמוביץ' בבית קפה בכפר שמריהו - שם התבקש לעבוד אצל אברמוביץ' במשרה מלאה ולהיות אחראי על בניית תפריט מיוחד מדי יום, אולם לאחר התעמקות בדרישות התפקיד - סירב. 

מקורביו אומרים כי הסיבה לסירוב היא ההבנה שיצטרך לבשל גם אוכל לא כשר - דבר הנוגד את השקפתו ועמדתו של עמר, שמקפיד באדיקות על ענייני הכשרות ואף שומר כשרות בעצמו. "השאלה הראשונה שלי בכל פעם שאני בא לבשל או לאכול היא 'האם זה כשר'", כך התבטא עמר בראיון ל'כיכר השבת'. "מצוות כשרות היא מעל הכל אצלי. עד לפני שבוע כיהנתי כשף במלון 'סטאי' ביפו, וגם שם הקפדתי באדיקות על כשרות. הדבר שאני הכי דבק בו זה אמונה בקב"ה וכשרות. אין לזה שום מחיר בעולם".

בתגובתו זו גרם עמר לקידוש שם שמיים גדול, ולהתרגשות גדולה בקרב אלפי גולשים שמיהרו לפרגן ולהצדיע לו ברשת. מקצת התגובות: "אשריך, כל הכבוד. הפרנסה בידי הקב"ה, ואין על אמונתו. חזק ואמץ וכן ירבו כמוך בישראל. תפארת לעם היהודי, יישר כוח", "אין מילים. איזה ניסיון, אחי. אשריך", "מי ששומר כשרות ושבת השם שומר עליו".

תגיות:שבתיהודה עמררומן אברמוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה