חדשות בארץ

לאחר ספירת 91% מהקולות: שוויון בין הליכוד וכחול לבן, לנתניהו אין רוב 61

על פי תוצאות לא רשמיות, לאחר ספירה של למעלה מ- 90% מקולות הבוחרים מסתמן שוויון 32 בין הליכוד וכחול לבן. גוש הימין-חרדים מוביל, אך לראש הממשלה בנימין נתניהו אין 61 מנדטים להקמת ממשלה צרה

נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)
אא

בבוקר שאחרי סגירת הקלפיות בבחירות לכנסת ה- 22, במערכת הפוליטית בישראל שוררת אי ודאות בנוגע לזהותו של ראש הממשלה הבא.

מתוצאות בלתי רשמיות שיצאו מוועדת הבחירות המרכזית, עולה כי לאחר ספירה של כ- 91.5% מהקולות מסתמן תיקו 32 בין הליכוד וכחול לבן, עם יתרון קל למפלגתו של בני גנץ שייתכן ויקנה לה מנדט נוסף על חשבון הליכוד. הרשימה המשותפת היא המפלגה השלישית בגודלה – עם 12 מנדטים. ישראל ביתנו עם 9 מנדטים. ש"ס זכתה להישג ניכר – עם 9 מנדטים. יהדות התורה עם 8 מנדטים, לימינה 7, העבודה גשר עם 6 מנדטים והמחנה הדמוקרטי עם 5 מנדטים. עוצמה יהודית לא עברה את אחוז החסימה. נתונים אלו אינם כוללים את קולות החיילים.

על פי המסתמן – וכפי שעלה גם מתוצאות המדגמים, שפורסמו אמש בשעה 22:00 – לבנימין נתניהו אין רוב 61 להקמת ממשלה צרה, והוא יוכל לקבל 56 אצבעות של גוש הימין-חרדים שימליצו עליו לנשיא. למחנה השמאל, כולל הערבים, 55 מנדטים, אם כי בשלב זה בני גנץ יכול לסמוך בוודאות על המלצתם של 43 חברי כנסת בלבד – ללא הרשימה המשותפת. ישראל ביתנו, עם 9 המנדטים שלה, מהווה לשון מאזניים.

נכון לשעה 7:09, על פי הנתונים הרשמיים של הוועדה, לאחר ספירה של 35% מקולות האמת, הליכוד מוביל עם 28.09% מהקולות, כחול לבן במקום השני עם 26.63%, וש"ס עם 8.67%. יהדות התורה עם 8.12% מהקולות, ישראל ביתנו עם 7.94%, וימינה עם 6.49% מהקולות. יצוין, כי נתונים אלו אינם משקפים בצורה אמינה את תמונת המצב, מכיוון שהם נשענים על ספירה אקראית של הקלפיות, בהתאם לסדר הגעתם לוועדה.

(עודכן: 7:42)

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, לחצו כאן.

תגיות:הליכודבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה