חדשות בארץ

מחצות: סגר כללי על יהודה ושומרון

דובר צה"ל הודיע כי בעקבות הערכת המצב הביטחונית הוחלט על הטלת סגר כללי על אזור יהודה ושומרון, וכי מחצות ייסגרו המעברים לרצועת עזה למשך יממה אחת. יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד. במקביל, משטרת ישראל סיימה את היערכותה ליום הבוחר, במסגרתו יפעלו כ-18,800 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים

סגר של צה"ל (צילום: פלאש 90)סגר של צה"ל (צילום: פלאש 90)
אא

דובר צה"ל הודיע היום (שני) כי בהתאם להערכת מצב ביטחונית ולהנחיית הדרג המדיני, הוחלט על הטלת סגר כללי על אזור יהודה ושומרון ביום הבחירות לכנסת ה-22. עוד נמסר כי המעברים ברצועת עזה ייסגרו החל ממחר, 17 בספטמבר 2019.

הסגר יוטל החל מחצות הלילה, ויסתיים כעבור יממה – בלילה שבין שלישי לרביעי. הסרת הסגר של המעברים תתבצע בכפוף להערכת המצב ובהתאם לשעות הפתיחה בשגרה. מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד, וזאת בכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

במקביל, משטרת ישראל הודיעה היום על סיום היערכותה ליום הבחירות לכנסת ה-22, וכי החל משעות הבוקר המוקדמות מחר, יפעלו כ-18,800 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד אלפי מאבטחים אזרחיים במטרה לשמור על הסדר הציבורי.

מרבית הכוחות יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים: כ-10,700 קלפיות הפרוסות במעל 4,000 ריכוזים בכל רחבי הארץ, זאת, כך לפי הודעת המשטרה, "על מנת לשמור על הסדר הציבורי והביטחון, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק".

תגיות:סגר כלליצה"לבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה