חדשות בארץ

עוקץ מטורף בירושלים: תיירת שילמה 10,100 ש"ח עבור מנת שווארמה

עוקץ במסעדת 'אולד סיטי שווארמה' בעיר העתיקה בירושלים: תיירת שהזמינה מנת שווארמה שילמה עליה, לא פחות ולא יותר - 10,100 שקלים (!). "אמרתי לו שיעביר שוב את הכרטיס, והוא אמר שהוא לא יודע איך לעשות את זה. עכשיו אני מבינה שזו הייתה כנראה תרמית", אומרת התיירת

הקבלה שקיבלה התיירת (צילום מסך מתוך תוכנית ’הצינור’)הקבלה שקיבלה התיירת (צילום מסך מתוך תוכנית ’הצינור’)
אא

עוקץ במסעדת 'אולד סיטי שווארמה' בעיר העתיקה בירושלים: תיירת שהזמינה מנת שווארמה שילמה עליה, לא פחות ולא יותר - 10,100 שקלים (!).

על פי דיווחים בתוכנית 'הצינור' - המחדל אירע לפני כשלושה שבועות, ולמרות שבעלי המסעדה טוענים כי הייתה זו טעות - התיירת טרם קיבלה את כספה בחזרה. 

עובד לשעבר במסעדה, שהתראיין ל'חדשות הבוקר' של קשת 12 סיפר כי מדובר בשיטה של בעלי המסעדה, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. "זאת אחת הסיבות שעזבתי את המקום", סיפר העובד בראיון. "הם התחילו לשחק במחירים, זה נוראי. שלוש פעמים הגיעה אלינו משטרה לשם, ביחד עם התיירים".

אז איך עובדת השיטה? ראשית מציינים בפני התיירים כי אין להם תפריט, ומחייבים אותם על צלחת שווארמה כשהתשלום נגבה באירו או דולר. "לפעמים הבן אדם קולט ורואה, ולפעמים הוא נותן לך את הכרטיס וחותם. הוא רואה 80 דולר נגיד, אבל לפעמים זה לא מופיע. זה מטורף. יש כאלה שיוצאים למשטרה אם הם יודעים את הכיוון, ויש כאלה שפשוט מוותרים. מסכנים".

בראיון לגיא לרר מ'הצינור' סיפרה התיירת כי הדבר אירע ביום האחרון לטיולה. "הייתי רעבה, ואכלתי בשווארמה בעיר העתיקה. הזמנתי צלחת שווארמה וכוס יין, והלכתי לשם ונתתי לו את כרטיס האשראי שלי. כשהוא חזר הוא אמר שהוא חייב על יותר מדי שקלים, וזה לא היה הגיוני בעיניי. כבר היו שם עשרה שקלים. אז במקום לכתוב 100, הוא חייב 10,100. אמרתי לו שיעביר שוב את הכרטיס, והוא אמר שהוא לא יודע איך לעשות את זה. עכשיו אני מבינה שזו הייתה כנראה תרמית". 

התיירת שרומתה התיירת שרומתה

לדבריה, בנקודה זו הגיע בן הדוד, שהוא הבעלים של חנות תכשיטים שנמצאת במרחק שלוש חנויות משם. "התקשרתי לבנק שלי ואמרו שהם צריכים להתקשר מהקו שלהם, אז ניתקנו אבל הוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות שיחות בינלאומיות. אמרתי לו שיילך עכשיו לבנק שלו, והוא אמר שהבנק סגור כי זה חג. הוא ניסה למכור לי תכשיטים, ואמר שנקזז את זה מהסכום שהוא חייב לי. אמרתי שאני לא רוצה תכשיטים, אלא זיכוי בכרטיס האשראי שלי. בכל מקרה, הוא הבטיח שהוא יטפל בזה בבוקר, כשהבנק ייפתח. טסתי בחזרה לארה"ב, שלחתי לו מסרון בווטסאפ, ואמרתי לו להעביר את הכסף לחשבון שלי עד יום שלישי - ולא שמעתי ממנו מאז".

כעת מתעתדת התיירת להגיש תלונה במשטרה, אך לפני כן מבקשת לנצל את הבמה שניתנה לה כדי לומר: "אני רוצה שאנשים יידעו שזו לא מסעדה כזו טובה, ואלו לא אנשים ישרים", סיכמה. 

תגיות:עוקץשווארמהתיירת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה