חינוך ילדים

כל תחילת שנת לימודים היא הזדמנות לילדים שלנו

יש לך אפשרות לפתוח דף חדש לחלוטין, יש לך אפשרות להכיר מישהו שעד היום לא יודע מה קרה איתך בדיוק ומוכן להאמין שאתה מספר אחד בעולם, תן לעצמך את הצ'אנס הזה": הרב אליהו רבי במסר השבועי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
 
שלום וברכה מורי ורבותי!

ואתמול כל עם ישראל בארץ ישראל ללא יוצא מן הכלל, מכל המגזרים ומכל העדות והחוגים חזרו לבית הספר.

ילדי ישראל פגשו את המורה או את המורה החדש או החדשה והתחילו שנת לימודים חדשה.

כולם חזרו עם חוויות, כולם חזרו עם סיפורים על המורה או המורה החדשים, וכל אחד מהם בא וסיפר לנו עד כמה הוא תולה תקוות בשנה הקרובה.

יש מקומות בעולם שעד היום לא מחליפים את המורה מכיתה א' עד כיתה ח'. אותו אחד גדל עם הילד יחדיו.

בארץ-ישראל טוענים שזה ממש לא חינוכי. לעומת זאת, שם טוענים שדווקא זה החינוך המושלם והמדהים ביותר כי המורה שמכיר את הבן שלך ילווה אותו שמונה שנים ויתאים לו בדיוק כל דבר מהנהגה ועד רמה לימודית.

בארץ ישראל טוענים, שתתן לילד בכל שנה להתחיל דף חדש, לא משנה מה חשב עליו המורה משנה שעברה, כעת הוא יוכל לפתוח דף חדש עם מורה חדש שמאמין בו ולא יודע מה הבעיות שהוא עשה בכיתה א', ב' או ג'.

מה האמת? נשאיר להורים ולאנשי חינוך לדון בכך.

אנחנו כאן בארץ ישראל וצופינו ברחבי העולם רובם ככולם מחליפים את המורים מדי שנה, אנחנו צריכים להדגיש לילדים את הנקודה הטובה והמדהימה באותה התחלה חדשה.

יש לך אפשרות לפתוח דף חדש לחלוטין, יש לך אפשרות להכיר מישהו שעד היום לא יודע מה קרה איתך בדיוק ומוכן להאמין שאתה מספר אחד בעולם, תן לעצמך את הצ'אנס הזה.

מה קורה עם צופינו מאותם מקומות בעולם שמאמינים אחרת? כל אבא אומר לבן שלו: "דווקא אותו מורה שנצמד אליך, הוא אותו אחד שאכפת לו ויודע עליך הכל, ואיתך יחד הוא יצליח".

האמת לא משנה לנו, כי מה שקורה עכשיו בבית הספר לעיני הבן שלך, זוהי האמת שלו, ואותה צריכים לפתח ולגרום לו לאהוב ויחד להצליח להגיע לנחת שלמה ואמיתית.

ברוכים תהיו!

תגיות:בית ספרהרב אליהו רבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה