גולשים כותבים

איפה התפילה שלי? האם יש משמעות לתפילה?

ידוע שהנשק שלנו הוא התפילה. התפילה היא תחילתה של אמונה. את מאמינה? תתפללי – תתקרבי

  • י"ד אב התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

למה אני מתפללת ולא נושעת? איפה התפילה שלי? למה אנשים נושעים לפני? למה לא הולך לי?

כתוב "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים".

יש לך יופי - זה מאת השם, יש לך פרנסה - מאת השם, יש לך משפחה - מאת השם, את בריאה - מאת השם, את שמחה - מאת השם, יש לך חברים, משפחה שאוהבת אותך – זה מאת השם.

וכי הקדוש ברוך הוא לא רוצה להשפיע עליך? הוא לא יכול לתת לך ולמלא את בקשות ליבך? הקדוש ברוך הוא דואג לך ודואג לכל. קל וחומר שהוא יכול לדאוג לכל צרכיך. ובפועל, יש לך הכל! הקדוש ברוך הוא רוצה לתת לך הכל, אבל הוא אומר לך - בתי היקרה, זה לא טוב בשבילך, זה לא הזמן, זה לא טוב עבורך, אם בכלל. אני יודע מה טוב עבורך.

אבל בתפיסה שלנו זה לא מסתדר. למה? כי אני רוצה ולא מקבלת, כי אני מצפה, כי אני מרגישה שחייבים לי. לכן, כאשר אני מצפה - אני מתאכזבת. כשאני מרגישה שחייבים לי ולא נותנים לי את בקשתי - אני מתעצבנת .

אישה יקרה, כדי לקבל ולהשיג דברים תתחילי בכך שתהיי כלי עמוק שיכול להכיל את כל רצונותיך, ותתחילי בכך ש"לא מגיע לי כלום"!

כשאת תשדרי לעצמך את המחשבה הזו, אז תינתן לך האפשרות להיות כלי. כמו קופסת תכשיטים ריקה, שאת ממלאת בה עגילים, טבעות ועוד. יש לך מקום למלא, כי הקופסא ריקה, כי פינית מקום לכל האפשרויות. כך את מפנה מקום בלבך, כדי לקבל את המתנות שכבר קבלת ואת עדיין מקבלת. פשוט, טבע האדם, שהוא רוצה עוד ועוד. כדי להיות מוכנה לקבל - הנך צריכה לשדר לתת המודע שלך ש"היום אני רוצה לקבל את כל המתנות שבורא עולם נותן לי".

ברחמיך וחסדיך הרבים, לא כי מגיע לי, כי אתה אבא מרחם, גדול ועצום!

כך, בעצם, כשאת מבינה שהקדוש ברוך הוא לא חייב לך, והוא נותן לך במתנת חינם, את זוכה לאמונה ועולה עוד מדרגה, כי את נמצאת בקבלת השפע.

לא אמא שלי חייבת לשמור על הילדים, לא החברה חייבת לעזור לי, לא הבוס חייב להעלות לי את השכר, ועוד.

נציין דבר חשוב - שימי לב, אישה יקרה, זה המפתח להצלחה: כשאת עושה משהו שאת לא חייבת - הקדוש ברוך רואה את ההשתדלות שלך, את הקושי שלך, ואת זה שאת בכל זאת מתעלה על עצמך, גוברת על היצרים, על התאוות. ממש מסירות נפש. ואז - גם הקדוש ברוך הוא עושה עבורך את מה שאת לא היית חייבת לעשות.

ידוע שהנשק שלנו הוא התפילה. התפילה היא תחילתה של אמונה. את מאמינה? תתפללי – תתקרבי. תפילת שחרית, קריאת שמע ועוד.

אני מתפללת כי אני מאמינה. בכח התפילה את שוברת חומות, עם התפילה שלך את קורעת שערי שמיים, עם התפילה שלך את מבטלת גזרות, חס ושלום, עם התפילה שלך את גורמת לנחת רוח לקדוש ברוך הוא, עם התפילה שלך את מצילה עולמות שלמים!

כל מה שהגעתי עד הלום - הרגעים הללו הם אך ורק על ידי ניסיונות וייסורים, בהם גיליתי את האמונה שמובילה לביטחון מלא בקדוש ברוך הוא, והכי חשוב - גיליתי את סודה וכוחה של תפילה. התפילה היא הישועה שלי! תפילה שמגיעה מצער, מכאב, קורעת שערי שמים, בוקעת את כל הרקיעים.

התמודדות שלך, ההתעלות שלך, גורמים לך לחוזק תמידי.

כך היא התפילה. זהו כוחה של תפילה.

תגיות:גולשים כותביםתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה