חדשות כלכלה

מגדלי התצפית של "אלביט מערכות" ישמרו על הגבול בין ארה"ב למקסיקו. צפו

חברת הבת של "אלביט מערכות" בארצות הברית זכתה בחוזה נוסף בסך 26 מיליון דולר להקמת מגדלי תצפית באריזונה, לאורך הגבול עם מקסיקו. המערכת, הכוללת מגדלי תצפית, סנסורים ומרכז שליטה ובקרה, מנטרת באופן רציף את המתרחש ומסייעת לאנשי משמר הגבול האמריקני במשימתם

מגדל התצפית (קרדיט: "אלביט מערכות")מגדל התצפית (קרדיט: "אלביט מערכות")
אא

חברת "אלביט מערכות" הודיעה היום (רביעי) כי זכתה בחוזה מטעם רשות המכס וההגירה של ארצות הברית להקמת מערכת משולבת של מגדלי תצפית באזור "קאזה גראנדה" שבאריזונה, בגבול עם מקסיקו. את החוזה תבצע חברת הבת של "אלביט מערכות" בארצות הברית, "אלביט מערכות אמריקה", ושוויו עומד על 26 מיליון דולר. חוזה זה יבוצע בטווח של שנה. הוא מצטרף לחוזים דומים בהם זכתה החברה, ועם השלמתו יגיע שטח הכיסוי של מגדלי התצפית ל- 200 מייל (כ- 320 קילומטרים) בגבול שבין אריזונה ומקסיקו.

מערכת התצפית של "אלביט מערכות" כוללת מרכז שליטה ובקרה ומערכת מרושתת של מגדלים וסנסורים רבים. המערכת מנטרת באופן רציף חלקים מגבולה הדרומי של ארצות הברית. המידע המגיע ממגדלי התצפית נשלח למרכז השליטה והבקרה, הממוקם בתחנה של משמר הגבול האמריקני. מידע זה מאפשר לאנשי משמר הגבול מעקב מתמיד לטווח ארוך ויכולת מודעות עמוקה למתרחש באזור הגבול, ובכך מאפשרת להם לתת מענה מתאים לסיטואציות המתעוררות בשטח. יכולת זו מחזקת את ביטחונם של הסוכנים, המסיירים לאורך הגבול באזור "קאזה גראנדה".

נשיא ומנכ"ל שלוחת "אלביט מערכות" בארצות הברית, רענן הורוביץ, אמר כי "כבוד הוא לחברה להיבחר על ידי רשות המכס וההגירה של ארצות הברית, לספק פתרון שמתאים לצרכים של אלו שחיים ועובדים לאורך הגבול באזור קאזה גראנדה". הוא הוסיף כי "פרויקט זה מדגים באופן ברור את מחויבותה של החברה לספק פתרונות חדשניים, המגינים על החיים ומצילים אותם".

מגדל התצפית (קרדיט סרטון: "אלביט מערכות")

תגיות:ארצות הבריתאלביט מערכותמגדל תצפית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה