מוזיקה יהודית

"שטיינמץ קידש שם שמיים בהתנהלותו"; המופע החסידי היוקרתי בעולם יתקיים לראשונה בהפרדה מלאה

המופע 'האסק', הנחשב ליוקרתי ביותר בעולם המוזיקה החסידית, יערוך בקרוב לראשונה מופע לגברים בלבד. כתוצאה מכך תתאפשר לראשונה הופעתו של מוטי שטיינמץ, אשר חוזר רבות על ידי ההפקה, אך סרב כהרגלו להופיע בפני קהל מעורב

  • י"ד סיון התשע"ט
האמן מוטי שטיינמץ (צילום: פנחס עמנואל)האמן מוטי שטיינמץ (צילום: פנחס עמנואל)
אא

בשורה מפתיעה בעולם המוזיקה החסידית. המופע 'האסק', המתקיים באולמות המפוארים ביותר בניו יורק כבר קרוב ל-30 שנה, ואשר נחשב ליוקרתי ביותר בעולם המוזיקה החסידית, יקיים השנה לראשונה מופע לגברים בלבד. המופע, אשר נערך מדי שנה מול קהל מעורב באופן שאינו נוגד את ההלכה, ואשר אירח את גדולי הזמר החסידי - אברהם פריד, מרדכי בן דוד, ועוד, משנה הפעם כיוון ונערך על טהרת הקודש.

מופע 'האסק' 26:

(מודעה: עזרא טרבלסי)(מודעה: עזרא טרבלסי)

"הפתעת הערב ב 'האסק' הקרוב תהיה הופעתו של מוטי שטיינמץ", אמר להידברות בכיר בתעשייה. "עד היום השתתפותו לא התאפשרה, משום שהוא סרב לקחת חלק במופע שאינו נפרד לחלוטין. למרות הפיתוי שבפרסום ובחשיפה עולמית, וכן שכר כספי לא מבוטל - שהם מנת חלקם של האומנים המופיעים על במה זו, הוא לא ויתר על דרכו ועקרונותיו, ולמעשה שטיינמץ קידש שם שמיים בהתנהלותו".

יהא רעווא', שירו החדש של שטיינמץ:

בנוסף לשטיינמץ, יופיעו במופע המדובר ליפא שמלצר, בערי וועבר, מקהלת שירה, ואמנים נוספים. מחירו של כרטיס למופע, אשר כל הכנסותיו מוקדשות מדי שנה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ינוע בין 400 ל-1,000 דולר. האירוע, כהרגלו, מעורר עניין רב בקרב חובבי המוזיקה החסידית, ואף זוכה לסיקור בעיתונות האמריקאית.

תגיות:מוזיקהמוטי שטיינמץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה