פעילות הידברות

הזדמנות אחרונה לשותפות בספר התורה של ’הידברות’: 5 עובדות מרגשות

רבות נכתב בספרים על הזכות של שותפות בכתיבת ספר תורה, והשנה הוא יוכנס בשעות המסוגלות ביותר ב'שלושת ימי הגבלה' להצלחת השותפים, לזכות חולי ישראל ולכבודם של בני הקיבוץ אליו הוא יוכנס. 5 עובדות על הפרויקט המסתיים בשעות בהן ישנו כח מיוחד של סגולת התורה להצלחה

  • ב' סיון התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רבות נכתב בספרים על הזכות של שותפות בכתיבת ספר תורה והשנה, הוא יוכנס בשעות המסוגלות ביותר ב'שלושת ימי הגבלה', להצלחת השותפים, לזכות חולי ישראל ולכבודם של בני הקיבוץ אליו הוא יוכנס. לפניכם 5 עובדות על הפרויקט המיוחד:

1. בכל שנה, כפי הנכתב בספרים הקדושים, הכח המיוחד של החגים שב ומשפיע, כמו בימים ההם כך בזמן הזה. בחג מתן תורה, הכח הגדול ביותר הוא של זכות התורה. היום הזה מסוגל ביותר להשפיע עלינו שפע ברכה והצלחה הטמון בתורה הקדושה.

2. שלושת הימים שלפני זמן מתן תורה, נקראים 'שלושת ימי הגבלה', משום שבימים אלו הגביל משה את בני ישראל מלגשת להר סיני והכין אותם לקבלת התורה. בימים ההם הגיע השיא של אחדות בני ישראל כאיש אחד בלב אחד, ועד ימינו כוחם של ימים אלו גדול. כמו כן אין אומרים בהם תחנון בתפילה.

3. אחת המצוות החשובות בתורה היא "ועתה כתבו לכם את השירה הזו". מצוות עשה לכל איש ואיש מישראל לכתוב לעצמו ספר תורה, ובימינו גם להפיץ תורה וספרי קודש. אמנם ישנו נידון בפוסקים אם בשותפות בספר תורה יוצאים ידי חובת המצווה בהידור, אך לדעת כל הפוסקים הזכות של השותפות היא עצומה וכוחה רב ומסוגל, על אחת כמה וכמה אם מדובר במקום שזקוק במיוחד לספר התורה הזה.

4. בפרויקט המיוחד של הידברות מתאפשר לכל יהודי ויהודי לקחת חלק במצווה זו ולהיות שותף בכתיבת ספר התורה שיוכנס במהלך שלושת ימי הגבלה להצלחת השותפים, לזכות ילדי עם ישראל המתמודדים בגבורה במחלות קשות ולכבודם של מתפללי בית הכנסת בקיבוץ שדות ים שזה להם ספר התורה הראשון שנכתב במיוחד עבורם ולראשונה יקראו בו בשבת זו של ערב זמן מתן תורה.

5. בשעות אלו, נותרו עוד אותיות אחרונות ששמרנו במיוחד בשבילכם, אותם תוכלו לרכוש כשותפות ולזכות לסגולה הגדולה של הפצת תורה וכתיבת ספר תורה, ממש בימים אלו שלפני מתן תורה. מאוד פשוט. אל תחמיצו.  

לפרטים נוספים, ולקיחת שותפות באותיות האחרונות בספר התורה של הידברות, לחצו כאן.

בואו. קחו זכות בספר התורה, ועזרו למען רפואת הילדים:

 

תגיות:ספר תורהפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה