פעילות הידברות

"טלוויזיה בשביל הרחוקים": הרב מאזוז בדברי תמיכה חד-משמעיים בארגון הידברות. צפו

"בדורנו יש עם הטלוויזיה. לא עם הספר. אז דרך הטלוויזיה - בשביל אנשים כאלה, תגיש דברים של אמונה, של תורה": צפו בדברי הרב מאיר מאזוז המביע תמיכה מוחלטת בפעילות הידברות לגווניה. דעותיו הברורות על מיזם 'צופיה', המסך הכשר למתחזקים, וגם - מה חושב הרב על עלון הידברות? צפו

  • כ"ח אייר התשע"ט
אא

דברי הגר"מ מאזוז על ארגון הידברות:

"להידברות יש את הרב שלהם, הרב שלום כהן, שיהיה בריא. הוא הרב של הרב זמיר וכו' אז תדברו איתו. תגיעו למסקנה. הידברות מודיעה - הטלוויזיה הזו בשביל לקרב רחוקים, אבל אלה ששלנו, לא צריכים את זה.

יש להם את העלון כל שבוע. כל כך יפה. יש בו הכל. יש בו מאמר קבוע מחכם אחד, שמביא כל שבוע 3-4 הוכחות שיש בריאה. שיש בורא לעולם. שהעולם עשוי בחכמה, עשוי בתבונה שאין לה סוף. אתה קורא דברים ואתה משתכנע. אדרבה, תקראו את זה. תפיצו את הדברים האלה, אבל יש אנשים שלא יבינו. תן להם ספר ולא יקראו.

פעם הערבים כינו את עם ישראל "עם הספר". כל הזמן קורא ספרים. אבל בדורנו - "עם הטלוויזיה", לא עם הספר. אז דרך הטלוויזיה, בשביל אנשים כאלה, תגיש להם דברים של אמונה. תגיש דברים של תורה. הרי פעם לא היו יכולים להביא שיעור בטלוויזיה הממלכתית. הביאו דברי כפירה. הביאו כל מיני פלפולים של ליברמן וכו'. זה מביאים, אבל מילה אחת על התורה ועל הישיבות - אין.

והנה עכשיו יש לנו אפשרות לעשות טלוויזיה כשרה, ולא של הממשלה. אז תעשה את זה - בשבילם. בשבילנו - לא צריך. אדם עם טלוויזיה ישתגע. רואה הודעה מכאן, הודעה מכאן. מה אני צריך את זה? אם יש משהו נוגע לך יספרו לך.

לכן, אלה שלא צריכים אותה ולא משתמשים בה - שלא יכניסו אותה הביתה. אבל לדבר בנחת "הני תלתא מילי מיבעי למימרינהו בניחותא כי היכי דליקבלו מיניה". התורה אוהבת את זה, "דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום".

תגיות:צופיההידברותהרב מאזוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה