הפרשת חלה

"לא לקחתי את מספר הטלפון של הרבנית כי לא האמנתי שהישועה תגיע"

כוכבה מדמון לא האמינה שבאמת יכולות לצמוח ישועות מערב של הפרשת חלה. אבל הפגישות עם הרופאים המומחים אמרו אחרת

  • ג' אייר התשע"ט
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כשגיסתה של כוכבה מדמון הזמינה אותה לערב הפרשת חלה עם הרבנית סימה רייבי, היא החליטה להגיע סתם בשביל הכיף. היא לא ממש האמינה שיכולות לצמוח ישועות מערב כזה, ולא לקחה אותו יותר מידי ברצינות. "הגעתי לערב, אבל לצערי לא הייתי מרוכזת כל כך בהפרשת החלה, אלא רק דברתי עם גיסתי", היא מספרת.

אבל בסוף הערב בכל זאת התעוררה סקרנותה. "הרבנית בקשה מכולנו להתכנס לידה, ואמרה שכל אחת תבקש בקשה, תדליק נר ותקבל קבלה כלשהי, ומה שהיא תבקש – הרבנית הבטיחה לה שהיא תקבל. הבן שלי היה אז בן שנה, והוא לא הרגיש טוב. היתה לו בליטה לא ברורה בגוף, והרופאה שלנו אמרה שהוא יצטרך לעבור ניתוח. החלטתי לבקש רפואה שלמה לילד, ובקשתי מהרבנית שתברך אותו, שלא יצטרך ניתוח. הרבנית באמת ברכה, ואמרה שבעזרת ה' למחרת אתבשר שאין צורך בשום ניתוח. היא גם בקשה שאודיע לה כשזה יתקיים. אבל לא לקחתי ממנה את מספר הטלפון שלה. לא האמנתי שזה באמת יתקיים.

"למחרת היה לי תור עם הילד לרופא כירורג. הלכתי אליו, הרופא בדק אותו ואמר לי 'אני לא יודע מה את רוצה מהילד... הוא בריא ושלם. קחי אותו הביתה'. לא שאלתי שאלות, פשוט הלכתי הביתה. לא האמנתי לנס שקרה לי מול העיניים. אני זוכרת שבבית סיפרתי לבעלי, אמרתי לו 'אתה לא מאמין, אתמול הייתי בערב הפרשת חלה, ולא רציתי לספר לך מה היה, כדי שהברכה תשרה על הסמוי מן העין – ומה שהרבנית ברכה, באמת קרה'".

כוכבה השיגה את מספר הטלפון של הרבנית רייבי, והתקשרה לספר לה על הנס. "הרבנית בקשה שאכתוב את הנס שקרה. אבל איכשהו דחיתי את זה ולא כתבתי. הרבנית התקשרה שוב ושוב ובקשה שאכתוב, ובפעם השלישית שהיא התקשרה – נאלצתי להגיד לה שבעצם טוב שלא כתבתי. הבליטה שהיתה לבן שלי – חזרה, ושוב מדברים על ניתוח. באותו יום שהיא התקשרה היינו אמורים ללכת לרופא מומחה יותר. אבל הרבנית אמרה לי: את תראי שגם הרופא הזה יגיד אותו דבר".

כוכבה לקחה את בנה לרופא המומחה, ולא האמינה למשמע אוזניה. "הוא אמר לנו – 'קנו לילד גלידה וקחו אותו הביתה'. לא צריך ניתוח ולא כלום. הוא הסביר איזה משהו רפואי שיש לילד, אבל משהו פשוט ולא בעייתי, ואני ממש הרגשתי שהקב"ה יצר את הבעיה הקטנה הזו כדי להראות לי שיש ניסים, ושאני צריכה להאמין בישועות האלה של הפרשת חלה. עכשיו אני מאמינה בכל לבי, ובקרוב מתכננת לארגן עוד ערב הפרשת חלה. הפעם, בעז"ה, כבר אהיה מרוכזת לגמרי".

מח' חוגי בית והפרשות חלה – להזמנות חוג בית והפרשת חלה: טל' 073-2221290, מייל aviva@htv.co.il

תגיות:הפרשת חלהישועות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה