הפרשת חלה

"רצינו בנים זכרים" – יוכי ארגנה ערב לנשים שרוצות להיפקד

אחרי התחזקות משמעותית בשמירת מצוות, הגיע ערב הפרשת החלה – ואיתו גם הישועות

  • ב' אייר התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"תמיד שמרתי טהרה, אבל לא הצלחתי להיפקד", מספרת יוכי חיימוב, שהזמינה וערכה ערב הפרשת חלה שהפך לערב לנשים שרוצות להיפקד. "אמנם יש לי שתי בנות, אבל אחריהן היה קושי גדול. לפני שנה הייתה לי הפלה, והיה לי קשה מאד עם זה. פחדתי מאד שגם אם אצליח שוב להיקלט להיריון, זה יקרה שוב. ומעבר לקושי הברור שיש בהפלה כזו, היה לי גם פחד מלבצע שוב גרידה... אני פוחדת מזריקות".

יוכי החליטה לעשות מעשה – ולהתחזק בשמירת מצוות. "לקחתי על עצמי להתחיל ללבוש חצאיות, וממש זרקתי את כל מכנסי הג'ינס והטייצים שהיו לי בארון. גם רציתי לקבל על עצמי כיסוי ראש, אבל עדיין היה לי קשה, אז החלטתי לקבל על עצמי ללכת בכיסוי ראש בשבתות. המשכתי להתחזק והייתי בקשר עם הידברות, ובמהלך השנה הכרתי את הרבנית סימה רייבי. בשלב מסוים, הזמנתי אותה אלי לערב הפרשת חלה מטעם הידברות".

ואז התחילו הישועות. "במהלך הערב היא בקשה ממני לקום, ואז שאלה אם יש עוד מישהי בקהל שמתפללת לזרע של קיימא. סיפרתי לה שיש שם שכנה שלי, שגרה דלת מולי. לי יש שתי בנות, ולה יש שלוש, וגם היא רוצה להיפקד, בבן זכר. אחרי שאמרתי את זה, קמה עוד אישה אחת בקהל וספרה שגם לה יש שתי בנות, ובמשך תקופה מסוימת אחריהן לא הצליחה להיכנס להריון, והיא רוצה מאד בן זכר.

"שלושתינו נעמדנו, והרבנית ברכה אותנו שניפקד במהרה, ושיהיו לנו בנים זכרים. התפללנו וביקשנו וברוך השם לאחר חודש נפקדה הראשונה ולאחר חודשיים נפקדנו אני וחברתי השכנה ממול ברוך השם שתינו עומדות ללדת בשעה טובה בנים זכרים.

"צריך לספר? שלושתינו נפקדנו בבנים זכרים אחרי אותו הערב. ברוך ה'".

מח' חוגי בית והפרשות חלה – להזמנות חוג בית והפרשת חלה: טל' 073-2221290, מייל aviva@htv.co.il

תגיות:הפרשת חלהבנים זכרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה