חדשות בארץ

מדגמים מעודכנים: הליכוד גובר על כחול לבן; נתניהו הגיע לנאום ניצחון

לאחר הדיווח כי הליכוד מוביל בפער של מנדט על כחול לבן, ראש הממשלה התייצב לנאום ניצחון. נתניהו: "לילה של ניצחון אדיר. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה"

ראש הממשלה בנאום הניצחון, הלילה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ראש הממשלה בנאום הניצחון, הלילה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מדגמים מעודכנים שפורסמו הלילה (שלישי) ב'חדשות 12' ו'חדשות 13' מראים כי מפלגת הליכוד גוברת על כחול לבן ומקבלת 35 מנדטים, בעוד שיריבתה רק 34 מנדטים. במדגם 'כאן' אף דווח כי הליכוד זוכה ל-40 מנדטים וכחול לבן ל-35 מנדטים.

קודם לכן, עם היוודע דבר התוצאות בשעה 22:00, מיהרו המפלגות החרדיות להצהיר על תמיכתם בממשלה בהנהגת נתניהו. עם זאת, כחלון וליברמן טרם הצהירו על תמיכתם כזו.

בעקבות המהפך המסתמן שיוביל את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לממשלתו החמישית במספר, הגיע נתניהו להיכל שלמה בתל אביב ונשא את נאום הניצחון.

"תודה רבה לכם, אנחנו אוהבים אתכם. אתם זוכרים לפני 23 שנים זו הייתה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן והנה אנחנו חוזרים לעשות זאת בזכותכם, למענכם, תודה רבה לכם", פתח ראש הממשלה את נאומו.

"אני נרגש מאוד בלילה הזה. זה לילה של ניצחון אדיר. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. חברי וחברותיי, אני אומר זאת מעומק לבי - שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה מנחה אותי. אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו.

"אני מבקש מעומק לבי להודות לכולכם. אתם הבאתם הישג דמיוני. אני אומר לכם - הישג כביר כמעט בלתי נתפס. מול תקשורת מגויסת, בתנאים בלתי אפשריים הליכוד גדל באופן דרמטי. זה הישג מדהים. ואני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי: אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר. עבורי זה חסר תקדים. מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים? אני לא זוכר. לפי רוב המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל ב-4 השנים הקרובות ונמשיך להצעיד את מדינת ישראל לפסגות חדשות.

אני מאמין, כך חונכתי על ידי אבי וכך הוא חונך על ידי סבי ז"ל, הרב נתן מיליקובסקי נתניהו. אני מאמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת. הזדמנות פז להפוך את מדינתנו לאומה חזקה בין האומות החזקות בעולם. מדינה חזקה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה. למעננו ולמען הדורות הבאים. למען נצח ישראל".

נתניהו הופרע במהלך נאומו בעקבות צעקות התמיכה של אוהדיו: "אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך וייתכן עוד יום ארוך ונמתין לתוצאות האמת וכבר עכשיו אני רוצה להודות לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו, לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכנו. זה פשוט לא יאומן, עברתם עיר עיר שכונה שכונה רחוב רחוב בית בית. לכם המתנדבים הנפלאים ולכם אנשי המטה המסורים. אתם שליוויתם אותי סביב השעון ללא לאות במיומנות כבירה, איזה קור רוח".

לפי המדגם שפורסם בחברת החדשות, הליכוד מוביל עם 35 מנדטים, כחול לבן עם 34. ש"ס מטפסת לראשונה ל-8 מנדטים, יהדות התורה - 7, חד"ש-תע"ל, רע"מ-בל"ד והעבודה - 6, מרצ וישראל ביתנו – 5, כולנו ואיחוד מפלגות הימין – 4. הימין החדש, זהות וגשר לא עוברות את אחוז החסימה.

לפי המדגם שפורסם בחדשות 13, מפלגת הליכוד מובילה עם 35 מנדטים, כחול לבן עם 34 מנדטים. ש"ס - 8, יהדות התורה – 7, העבודה, חד"ש-תע"ל וישראל ביתנו – 6, איחוד מפלגו הימין, 5, מרצ ובל"ד-רע"מ – 4. גם כאן, הימין החדש, זהות וגשר לא עוברות את אחוז החסימה.

לפי המדגם שפורסם בכאן 11, הליכוד מוביל עם 40 מנדטים, כחול לבן עם 37 מנדטים. העבודה - 8 מנדטים, חד"ש-תע"ל  - 6, יהדות התורה וש"ס - 7, איחוד מפלגות הימין, מרצ וכולנו – 5, ישראל ביתנו - 4. הימין החדש, רע"מ-בל"ד, זהות וגשר לא עוברות את אחוז החסימה.

תגיות:בחירות 2019הליכודכחול לבןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה