חדשות בארץ

בליץ הראיונות והסיורים של המועמדים לראשות הממשלה: "לפיד וגנץ מובילים עלינו"

יממה לפתיחת הקלפיות והמועמדים המרכזיים לראשות הממשלה יוצאים בשלל הצהרות שמטרתם היא אחת: שלהוב ההמונים ונטרול השאננות

בנימין נתניהו במהלך סיור בחירות בשוק מחנה יהודה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)בנימין נתניהו במהלך סיור בחירות בשוק מחנה יהודה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

קמפיין הרגע האחרון: מלחמת היצרים הסוערת בבחירות אלו רק מתעצמת. כפי שהיטיב להגדיר זאת ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, מערכת הבחירות הנוכחית מתאפיינת בהבחנה העיקרית בין מערכת הבחירות הנוכחית לבין זו של 2015, אז היה השמאל שאנן בדרך לניצחון בעוד שהימין היה להוט. לדבריו, במערכת הבחירות הנוכחית, המצב הפוך. 

במהלך הימים האחרונים, מנפיקים שני המועמדים המובילים לראשות הממשלה, בני גנץ ובנימין נתניהו, הצהרות רבות בשלל ראיונות רבים לכלי התקשורת השונים, לצד סיורי בחירות מתוזמנים ומתוכננים בקפידה.

בסיור שערך היום (שני) ראש הממשלה נתניהו בשוק מחנה יהודה בירושלים, אמר כי "לפיד וגנץ מובילים עלינו, זה לא בכיס, תצאו ותביאו את החברים והמשפחה להצביע". מאידך, גם מטה גנץ לא נשאר חייב ואמר כי "יש צורך היסטורי להחליף את נתניהו".

לדברי בני גנץ, מפלגת כחול לבן הינה "חצי מטר מניצחון", תוך שהוא מכריז כי יש למנוע מנתניהו להרכיב את הממשלה הבאה. "זה דחוף כי יש צורך היסטורי שנעשה את זה. אנחנו נמצאים במציאות שבה נתניהו מרים קמפיין געוואלד ענקי שכל התכלית שלו זה לייצר מבצר משפטי על מנת להבטיח את חסינותו המשפטית מול ההאשמות החמורות שהוא עומד מולן ואת זה לא ניתן לו", הסביר גנץ במהלך כנס פעילים במטה המפלגה שבגני התערוכה.

"היינו כבר בהרבה חמ"לים, אבל בחמ"ל יום בחירות זו הפעם הראשונה. יש פה היערכות מקצועית ורצינית עם אנשים ערכיים שמבינים עובדה ברורה, עוד כמה עשרות אלפי קולות מחר - ואנחנו מנצחים", אמר יו"ר כחול לבן בסקירה שהעניק לשותפיו להנהגת הרשימה.

מאידך, במהלך סיור במחנה יהודה, חזר ראש הממשלה על מסריו מהימים האחרונים והדגיש כי "השעה מאוד מאוחרת, כרגע אנחנו בפער של כמה מנדטים. לפיד וגנץ מובילים עלינו". הוסיף להסביר כי "הדרך היחידה לסגור את הפער ולהבטיח שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה בוודאות זה שיביאו את כל האנשים".

במאמציו לשלהב את קהל הנוכחים, אמר ראש הממשלה: "כמה מאנשינו שאננים הם מאמינים לתקשורת שמנסה להרדים אותם. הם אומרים הכול בסדר, זה בכיס - זה לא בכיס. כרגע אם כל ליכודניק לא יצא יחד עם משפחתו, יחד עם החברים, יחד עם המכרים, אנחנו נקום מחר בבוקר עם יאיר לפיד כראש ממשלת שמאל".

תגיות:בני גנץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה