חדשות בארץ

גנץ: לא פוסל ישיבה בממשלת נתניהו

חרף ההצהרות הפומביות, גנץ לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות נתניהו - אף בסמוך להגשת כתב האישום. על חבריו להנהגת הרשימה אמר גנץ כי "באף אחד מהשלושה (לפיד, יעלון ואשכנזי) אני לא בטוח"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)יו"ר כחול לבן, בני גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

בהקלטות מכנס סגור, הצהיר יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כי הוא לא שולל אפשרות ישיבה בממשלה בראשות בנימין נתניהו אף בסמוך להגשת כתב האישום הסופי – כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 13.

"יהיה לו שימוע ביולי והשימוע הזה הולך לכתב אישום. אני לא יכול לשבת אתו אחרי שיש לו כתב אישום אחרי שימוע, זה יהיה מטורף לחלוטין", הסביר גנץ בהקלטות. "נגיד שהוא ינצח את הבחירות, שבוע אחרי זה טראמפ שם תכנית ועם ישראל מסתכל על בני גנץ ואומר 'בוא נאתרג את הנתניהו הזה' כי אחרת סמוטריץ' יהרוג לנו את האופציה האחרונה לעשות משהו. אז כשאני אגיע לרגע הזה, אני צריך לראות. ואז אני אגיד לנתניהו 'סליחה, זה בלי סמוטריץ', זה בלי זה, זה בלי זה, זה כחול לבן-ליכוד, בוא נדבר. ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין ליכוד. אתה, מהיום שמתחיל המשפט שלך, נכנס לנבצרות של חודשיים עד שהמשפט שלך נגמר, לא יודע בדיוק מה, נוציא איזשהו סידור", טען גנץ.

גנץ גם התייחס בפתיחות לפרשת הצוללות, עליה הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי נתניהו לא היה חשוד בשום שלב. "מי שלא חקר את הצוללת השישית, לא יכול לפתוח את הצוללת השביעית, שמינית, תשיעית", טען גנץ. "מי שלא חקר את ספינות המגן, לא ימצא את הסיפור הזה. אני חושב שגם מנדלבליט פחד לחקור את זה, ואם הוא היה חוקר את ביבי על הסיפור הזה, מדינת ישראל לא הייתה מקבלת את הצוללות. הוא פוחד שיגידו שזה פגע בביטחון המדינה וסיפורים ועניינים".

בהתייחס לחבריו להנהגת הרשימה הפתיע יו"ר כחול לבן בהצהרתו כי "באף אחד אני לא בטוח. באף אחד מהשלושה (לפיד, יעלון ואשכנזי) אני לא בטוח. אני לא בטוח באף אחד".

גנץ גם התייחס לסדרת ההדלפות מכנסים סגורים שפוגעים באופן קשה במפלגה החדשה. "יש לי חברים טובים להנהגה תחשבו איזה דרך עברנו לפני שהתחברנו אחד לשני איזה שיחות היינו צריכים לקיים", אמר. "איזה דרך אני צריך לעבור כמנהיג מפלגה שלוקח לידי אנשים עוצמתיים לפחות במידה שלי ומתמודד עם זה בחברות ובצורה טובה איתם. אני לא נרגש יותר מדי מההדלפות או מההקלטות שמתפרסמות. זה לא באמת נעים".

כזכור, בהקלטות שפורסמו מוקדם יותר החודש, נשמע בני גנץ מסביר כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלת נתניהו. לדבריו, "בחרתי את צמד המילים 'בסיטואציה שנוצרה', בשביל לא עד הסוף לסגור את הדלת ולנעול אותה, אלא היא תהיה סגורה, לא נעולה", אמר. אלא שזמן קצר לאחר מכן הוא חזר בו והסביר כי הוא לא היה מודע לחשדות נגד ראש הממשלה בתיק הצוללות, ומשכך הוא שב והצהיר לכלי התקשורת כי הוא לא יישב עם נתניהו. אלא, שכעת הוא שוב חוזר בו.

תגיות:בני גנץבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה