פעילות הידברות

סיום הקורס הראשון למדריכות כלה בהידברות – צפו בגלריה

בית הידברות פתח את המחזור הראשון של קורס ההכשרה למדריכות כלה – וסיים אותו בהתרגשות ועם אינסוף מחמאות

  • כ"ד אדר ב' התשע"ט
אא

60 נשים חרדיות הגיעו בחודשים האחרונים מידי יום רביעי בשעות הערב לבית הידברות. המטרה: קורס הכשרה למדריכות כלה שנפתח במקום לראשונה. מידי שבוע הן למדו על ההלכות השונות ועל אופן ההדרכה, לרוב מפי הרבנית ש. לוי. בקורס השתתפו גם הרב זמיר כהן, הרב אברהם יוסף והרב שמחה כהן.

הנשים בקורס לא הגיעו דווקא מהאזורים הקרובים לבית הידברות. בין המשתתפות הייתם יכולים לגלות נשים שהגיעו מירושלים ואפילו מחיפה – מאמץ שבועי עצום, רק כדי לשמוע את השיעורים המרתקים.

בשבוע שעבר נערך אירוע לסיום הקורס, וההתלהבות הגיעה לשיאה. המשתתפות בקורס שיתפו בתחושותיהן במהלך הקורס, וסיפרו עד כמה תרם להן הקורס – לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם ובעיקר מבחינה אישית. "הרבנית הפכה לנו את החיים", התבטאה יותר ממשתתפת אחת בקורס.

משתתפת אחת סיפרה כי הגיעה לקורס לחודש ניסיון, במטרה לראות אם היא מתחברת לרבנית, לתכנים של הקורס ולמקצוע בכלל. "עכשיו אני מרגישה בעננים", היא ספרה, נלהבת מן התכנים העשירים שקבלה בקורס, ולא פחות מכך – מהאווירה החמימה והנעימה בו.

באירוע הסיום, שהתקיים לאחר המבחן הסופי על כל תכני הקורס, קבלה כל משתתפת במתנה את ספרו של הרב שמחה כהן, "קונטרס הדרכה".

הקורס להכשרת מדריכות כלה מיועד לנשים חרדיות, ומתאים לא רק למי שרוצה ללמוד את הנושא כמקצוע, אלא גם לכל מי שרוצה לחזק בעצמה נושאים כמו חיזוק הזוגיות, מצוות הטהרה ועוד. זוהי הזדמנות נפלאה לשנן מחדש את ההלכות ולהעמיק גם בנושאים השקפתיים.

לא השתתפת בקורס? לא הפסדת. בעז"ה בחודש אלול עתידים להיפתח 2 מחזורים חדשים של הקורס, בשני מקומות בארץ! הפעם גם בבית הידברות בפתח תקווה, וגם בבית הידברות בירושלים.

הזדרזי להירשם ולהבטיח את מקומך בקורס כבר עכשיו, במספר 073-222-1300

תגיות:פעילות הידברותמדריכת כלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה