חדשות בארץ

כלא קציעות: אסיר ניסה לדקור סוהרים - ונוטרל

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אמר כי הפרויקט למיסוך שיחות הסלולר בבתי הכלא הביטחוניים יימשך: "לא נירתע מאיומים ובוודאי שלא ממתקפות טרור"

  • י"ח אדר ב' התשע"ט
ארדן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארדן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אסיר ביטחוני בכלא קציעות ניסה לפני הצהריים (שני) לדקור סוהרים שנכנסו לתאו על מנת לבצע בו חיפוש. האסיר ניסה לשלוף דוקרן, אך בחסדי שמיים הסוהרים הצליחו להשתלט עליו מבלי שהיו נפגעים באירוע.

במצבו של כלאי שגיא שילוואן, מפקד משמרת בבית הכלא קציעות שנדקר אמש בצווארו בידי אסיר חמאס, חל שיפור. הוא מוגדר כעת כפצוע קל-בינוני, ולא נשקפת סכנה לחייו. שילואן סיפר כי החשש בתחילה היה כי נפגע בעורק: "זה היה מלחיץ וחמור, אך כשהגעתי לבית החולים והצליחו לעצור את הדימום – התברר כי זה קרוב מאוד לעורק, ובנס ובמזל הכל בסדר". בתקרית האלימה נפצע סוהר נוסף באורח קל.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הגיע הבוקר לבית החולים סורוקה בבאר שבע כדי לבקר את שילואן. הוא אמר כי תקרית הדקירה אתמול בבית הכלא הינה "אירוע חמור במיוחד שבו מחבלי חמאס תוקפים ודוקרים סוהרים וקצין שמבצעים את משימתם. אירוע הטרור בכלא קציעות מוכיח שוב כמה השב"ס נמצא היום בחזית המאבק בטרור".

ארדן הבהיר כי למרות אלימות אסירי החמאס, הפרויקט למיסוך שיחות הסלולר בבתי הכלא יימשך: "הפרויקט נועד למנוע הכוונת טרור ופיגועים מתוך בתי הכלא הביטחוניים. זה פרויקט חיוני והכרחי, פרויקט שנמשיך ליישם אותו בתמיכת כל מערכת הביטחון. לא נירתע מאיומים ובוודאי שלא ממתקפות טרור". השר הוסיף כי המחבלים שהיו מעורבים באלימות "ישלמו מחיר כבד על אירוע הטרור".

בהתייחסו לשיגור הרקטה הבוקר מרצועת עזה לעבר אזור השרון, אמר ארדן: "אנחנו רואים בחמאס כאחראי לכל מה שקורה ברצועת עזה. צה"ל פרסם בצורה הברורה ביותר שחמאס הוא האחראי לשיגור הרקטה. זו פעולה חמורה מאוד, ואני מעריך שתהיה תגובה קשה ועוצמתית שתיראה ותורגש, וחמאס ישלם מחיר כבד מאוד על ההתנהלות שלו".

תגיות:גלעד ארדןשב"סכלא קציעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה