חדשות בעולם

מחדל במטוס: נוסעת אלרגנית אולצה להתבצר בשירותים בטיסה, לא תאמינו מדוע

מרי בת ה-25 מאסקס שבבריטניה, סובלת מזה שנים מאלרגיה לאגוזים ושקדים, אך מה רבה הייתה פליאתה כשאולצה על ידי הצוות האווירי במטוס שבו שהתה - להסתגר בחדר השירותים למשך כל הטיסה 

אא

אוסטרליה: נוסעת בריטית בשם לאורה מרי ששהתה על מטוס - בודדה בזמן הטיסה ואולצה להסתגר בתא השירותים למשך מרבית שעות הטיסה, בשל אלרגיה קשה לאגוזים שממנה היא סובלת. 

דובר חברת התעופה בתגובה לתקרית: "אנו מקבלים מדי שנה אינספור פניות להתחשבות באלרגנים. זה לא נגמר. ישנם אינספור סוגי אלרגיות, וזה בלתי אפשרי לענות לצרכים של כולם".

מרי בת ה-25 מאסקס שבבריטניה, סובלת מזה שנים מאלרגיה לאגוזים ושקדים. כשצוות הדיילים של הטיסה עבר עם עגלה שעליה שקדים במטרה לחלקם לנוסעים - מרי התריעה על האלרגיה שלה וביקשה התחשבות, אך הצוות האווירי סירב להעלים מן המטוס את האגוזים, ותחת זאת היא התבקשה לחבוש מסכה מיוחדת ולשבת בתא השירותים למשך כל שעות הטיסה. 

משם צילמה מרי את עצמה עם המסכה, ופרסמה פוסט חריף בטוויטר. "אנחנו חיים בשנת 2019 ובחברת Qantas מסרבים להתייחס לאלרגיות של אנשים ברצינות", כתבה ותיארה כיצד עגלת הדיילים חלפה על פניה וכיצד הדיילים חילקו שקדים לאורך כל הטיסה - למרות שחזרה וביקשה מהם שלא לעשות כן. 

"אנחנו מודעים לאתגרים שניצבים בפני אנשים עם אלרגיות ועושים כל שביכולנו כדי למזער נזקים", נמסר מדובר חברת התעופה.

עם זאת, הוא סייג ואמר כי "זה בלתי אפשרי להתיישר לפי הדרישות של כל האנשים שסובלים מאלרגיות, היות ומדובר בסוגים רבים של אלרגיה. ממש כמו באוטובוסים ורכבות - גם אנחנו לא יכולים להבטיח שלא ימצאו אגוזים ושקדים בסביבת המטוס".

תגיות:מטוסאלרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה