פעילות הידברות

דע מה שתשיב: הצטרפו לסדנה ייחודית שנותנת מענה לשאלות נפוצות באמונה

שבת. כשרות. צניעות. המושגים האלו ברורים לך, אתה חי ונושם אותם מינקות ללא הרף. כאן לומדים להעביר את התוכן היפה והמחבק הזה, לשכנים, לבני דודים, לקולגות ולנהג המונית שלך

  • כ"ח אדר א' התשע"ט
אא

זה היה מדהים. למעלה מ-120 איש ישבו בבית הידברות, ופתחו את הראש והלב ולמהותו של עולם התשובה.

הרב נתן רוזן הגדיר את התופעה כך: "לפעמים נדמה לאנשים שתפקידו של מרצה הוא להתנצח עם האנשים, כאילו יש כאן בית משפט שאמור להכריע אם יש בורא לעולם, או אם יש הדרת נשים במגזר החרדי, אבל האמת היא שתפקידו של מרצה הוא לפתוח את הלב, לחבק את המאזינים שלו, ולהשיב אותם אל אביהם שבשמים. זה הפירוש "דע מה שתשיב", אל תשיב להם תשובות, אלא תשיב אותם לאבא שבשמים, בחכמה ובאהבה".

ארגון הידברות כבר שנים ידוע כחוד החנית של עולם התשובה והקירוב באמצעות שידורי הטלוויזיה, אתר האינטרנט, צופיה, עלונים, כנסים, סופי שבוע ועוד. כל אלו על שלל מרכיביהם מקרבים ומחבקים כל יהודי בכל מצב שהוא לא נמצא, ובאיזו מיקום גיאוגרפי שהוא נמצא בגלובוס. עם זאת ישנם רבבות יהודים שבאים במגע אישי יומיומי עם ציבור שאינו דתי או אינו חרדי. אם זה במשפחה או בעבודה, אם זה הספק של המכולת, או נהג האוטובוס, ולכל אלו יש הרבה שאלות, ולפעמים גם מעט התרסה. משום כך הידברות מקבלת מאות פניות בנוגע לשאלות באמונה - איך לומר ומה לומר.

גם בתחום הזה החלוץ שבמערכה הוא 'בית הידברות'. לצורך מטרה זו התארגנה הרשמה לערב פתיחה ל'סדנת דע מה שתשיב'. בערב הזה הסבירו יו"ר הידברות הרב זמיר כהן והמרצה הרב נתן רוזן את עיקרי היסודות של עולם התשובה והגישה הנכונה לבעלי תשובה. כל זאת כמבוא לסדנה המורחבת שתהיה בקיץ הקרוב ב'בית הידברות'.

ברוך ה', התוצאות הרבה מעל למשוער. למעלה ממאה איש באו להתרשם, ולהצטרף ללגיונו של מלך: "עולם המחזירים בתשובה". הרב זמיר הרחיב בתשובות והסברים על עניני האמונה, ועל המהפך שחל בשנים האחרונות בעולם המדע בכל הקשור לבריאת העולם. הרב נתן רוזן התמקד בשלל נושאים שעל סדר היום, מהיחס לפוליטיקה החרדית עד לשורשי הדברים, כמו כן איך עונים על שאלות, איך מרגיעים התרסות, ועיקר העיקרים "איך משיבים בנים לאביהם שבשמים".

עוד באותו הערב כבר הגיעו עשרות(!) תגובות נלהבות למערכת על הבהירות והאור שכזו סדרה יכולה לתת לציבור, ועל הדרך שבה הדברים מועברים בבהירות בטעם ובחן.

לקראת הקיץ מתוכננת סדנא בת 6 מפגשים וישתתפו בה, הרב זמיר כהן, הרב נתן רוזן ועוד.

יש לציין כי בעוד שבועיים, אי"ה, תתקיים סדנא דומה לנשים "דעי מה שתשיבי",  בבית הידברות ביום שלישי 26.3.19, י"ט באדר ב' בין השעות 19:00-23:00. 

לפרטים נוספים ולהרשמה חייגו 073-2221300

תגיות:שאלותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה