חדשות בארץ

לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הדריסה: הרכב האיץ לכיווננו ופגע בנו

סמ"ש א', שנפצע בפיגוע הדריסה בכפר נעמה, משחזר: "ניסיתי להתחמק מהרכב ובכל זאת הוא הצליח לפגוע לי ברגל. פתחנו בירי לעבר הרכב ונטרלנו את שני המחבלים"

  • כ"ח אדר א' התשע"ט
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

סמ"ש א', לוחם משמר הגבול של משטרת ישראל, שנפצע אתמול (שני) באורח קל בפיגוע הדריסה בכפר נעמה, משחזר את הפיגוע.

"זיהינו רכב בהאצה לכיווננו, שיורד לכיוון הכפר נעמה, חדר ועבר את הרכבים. ברגע שזיהיתי את הרכב קפצתי ימינה, ניסיתי להתחמק ממנו ובכל זאת הרכב הצליח לפגוע לי ברגל. קצין צה"ל שהיה מאחוריי נפגע מהרכב. פתחנו בירי לעבר הרכב ונטרלנו את שני המחבלים, ואת השלישי שנפצע עצרו במקום. אני מאחל לקצין החלמה מהירה ושיקום על הרגליים כמה שיותר מהר. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר לשגרה ולפעילויות".

מתחקיר הפיגוע עלה כי לוחמים מגדוד שמשון של חטיבת כפיר הגיעו אל הכפר נעמה לבצע מעצרים. בתום הפעילות הם עצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר, בשל תקלה ברכב הסאפרון בו נסעו, והמחבלים שהגיעו ברכבם אל המקום דרסו אותם. החיילים בזירה הגיבו בירי, ממנו נהרגו שניים מתוך שלושת מחבלים. המחבל השלישי נפצע קל.

מהתחקיר עלה עוד, כי לפני שביצעו את פיגוע הדריסה השליכו שלושת המחבלים בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. ברכב הדורס נמצאו בקבוקי תבערה נוספים.

בפיגוע נפצע קשה קצין צה"ל, סרן ישראל מאיר אליצור, מפקד פלוגה בגדוד שמשון של חטיבת כפיר. אליצור, תושב כוכב השחר, נשוי ואב לילדה בת שנתיים וחצי ותינוק בן שנה. הוא מאושפז בבית החולים תל השומר. מצבו עדיין קשה אך יציב, ולא נשקפת סכנה לחייו. סמ"ש א', לוחם מג"ב בן 19, שנפצע באורח קל בגפיו, פונה אף הוא לבית החולים ושוחרר לביתו לאחר טיפול.

(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:מג"בפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה