חדשות בארץ

ליצמן: "חד משמעית נתמוך בנתניהו. לא נשב עם לפיד"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר כי המפלגות החרדיות ילכו עם נתניהו, וכי הוא לא מתכוון לשבת עם לפיד בקואליציה. ליצמן גם התייחס לפתרונות בנוגע למשבר במערכת הבריאות

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: פלאש 90)סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: פלאש 90)
אא

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, העניק הצהריים (חמישי) ראיון לאולפן ynet. בדבריו, התייחס ליצמן לכתבי האישום שעומדים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "החוק אומר שראש ממשלה יכול לכהן עד קבלת כתב אישום, אנחנו נכבד את זה ונלך עם נתניהו על פי החוק עד הסוף".

כשנשאל האם לדעתו יוכל נתניהו לנהל מדינה כשבמקביל לנהל גם מערכה משפטית, הוא הסביר כי "המחוקקים שקבעו את החוק לקחו את זה בחשבון. אם היו חושבים שראש ממשלה לא יכול לנהל את המדינה במצב כזה אז היו אומרים סטופ, שאי אפשר. אגב, אני חייב להגיד שראיתי את ראש הממשלה בימים שידענו שהוא הולך לחקירות אחר הצהריים - והוא תפקד מעולה".

בהתייחסו לקואליציה שצפויה להיות לאחר הבחירות, כשרשימת "כחול לבן" בראשות גנץ ולפיד, עלולה להרכיב את הממשלה, חזר ליצמן והצהיר: "לא נשב עם לפיד, יתהפך העולם לא נשב אתו, לא אני ולא גפני, ונראה לי שגם לא דרעי".

ליצמן הוסיף כי הוא לא ייכנס לקואליציה שלהם אף במחיר של ישיבה באופוזיציה: "הייתי בחוץ כבר קדנציה, הייתי בעבר באופוזיציה, לא נפל העולם. אנחנו לא נשב עם הבן אדם הזה".

אך בזמן שבעניין לפיד, מראשי רשימת "כחול לבן", ליצמן מצהיר כי הוא לא מתכוון לשבת איתו בקואליציה, על גנץ הוא אומר כי "לא עוד לא שמענו עליו, אנחנו נצטרך לראות מה דעתו על הגיוס, על תחבורה ציבורית בשבת. אני לא פוסל אותו. אבל חד משמעית נתמוך בנתניהו".

בהתייחסו למצב המעורער של מערכת הבריאות בישראל, אמר ליצמן כי הפתרון לכך הוא העלאת מיסים, שיזרימו כסף, בין השאר, למערכת הבריאות, וכך יהיה באפשרותו של משרד הבריאות לשפר את התנאים: "אני לא מכחיש את המצב, אני מכיר אותו. המצב קשה, אני אעשה את כל הצעדים שצריך, עשינו המון צעדים. הדבר שצריך לעשות היא להעלות את מס הבריאות על האזרחים. האזרח יהיה מוכן לזה כי הוא רוצה שיפור", כך סגן השר ליצמן.

תגיות:יאיר לפידבני גנץיעקב ליצמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה