חדשות בעולם

אימה ברוסיה: פלישת עשרות דובי קוטב הביאה את הרשויות להכריז על מצב חירום

אימה ברחובות רוסיה: עשרות דובים פלשו לרחובותיה של אחת העיירות, וגרמו לאלפי התושבים להסתגר בבתיהם בפחד. "אנשים מפחדים לעזוב את הבית, לקחת את הילדים לגן ולבית ספר. שגרת היום שלנו נפגעת", אומרים התושבים

אא

אימה ברחובות רוסיה: עשרות דובים פלשו לרחובותיה של אחת העיירות, וגרמו לאלפי התושבים להסתגר בבתיהם בפחד. "אנשים מפחדים לעזוב את הבית, לקחת את הילדים לגן ולבית ספר. שגרת היום שלנו נפגעת", אומרים התושבים. 

סוכנויות הידיעות המקומיות ברוסיה מדווחות על 'פלישה המונית' של דובי קוטב לעיר בלושיה גובה, השוכנת בחוף הצפוני-מזרחי ומונה למעלה מ-2500 תושבים. 

על פי הדיווחים, במספר מקרים הדובים נכנסו לבתים, ותקפו באלימות את יושביהם. במקרים אחרים הדובים הסתפקו בשלל שמצאו בפחי הזבל, אך לפי שעה אולצו הרשויות להכריז על מצב חירום - בשל דובים שמאיישים את השטחים הציבוריים בכל זמן נתון. 

בעוד שבאזורים אחרים בעולם מדובר בתופעה נדירה יחסית, ברוסיה חוזרת על עצמה התופעה לעתים קרובות למדי בשל מחסור בכלבי ים - המזון העיקרי של דובי הקוטב. "בשל ההתחממות הגלובלית נמסות שכבות הקרח באופן שמעלים גם את כלבי הים מהשטח", מסבירה מנהלת קרן החירום הבריטית ליז גרינגראס. "לתושבי המקום הזה נותר לקוות שימצאו מהר פיתרון להתחממות הגלובלית, פיתרון שיגרום לדובים הלבנים לשנות את מושבם", סיכמה. 

תגיות:רוסיהדוביםפלישה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה