חדשות בארץ

צה"ל מיפה את בית המחבל שרצח את אורי אנסבכר הי"ד

אורי אנסבכר הובאה ביום שישי למנוחות בבית העלמין בתקוע. אמה סיפרה עליה אתמול כי "היא הייתה ילדה של אור. היא כל כך אהבה את האדמה הזו. דווקא כשהלכה על האדמה הזו בביטחון - בא רוע כזה ולקח אותה מאיתנו"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל פעלו במהלך הלילה בחברון ומיפו את ביתו של ערפאת ארפאעיה, המחבל שרצח ביום חמישי האחרון את אורי אנסבכר הי"ד. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להרוס את הבית.

(צילום: דובר צה"ל)

המחבל נעצר ביום שישי בלילה בעיירה אל-בירה, סמוך לרמאללה, על ידי כוח של הימ"מ. המעצר בוצע בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית אותה הוביל השב"כ, ובשיתוף עם הימ"מ וכוחות צה"ל. במהלך ביצוע המעצר התפרעו מאות פלסטינים והתעמתו עם כוחות צה"ל.

מחקירתו של המחבל בשב"כ עולה כי הוא יצא ביום חמישי בבוקר מביתו בחברון כשברשותו סכין ועשה את דרכו לכיוון הכפר בית ג'אלה. הוא צעד לכיוון יער עין יעל, בסמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים, שם הבחין באורי בת ה- 19 הי"ד ורצח אותה.

אנסבכר הובאה ביום שישי למנוחות בבית העלמין ביישוב תקוע, מקום מגוריה. אביה, הרב גדי אנסבכר, ספד לה: "אני לא מאמין, יש לי כל כך הרבה דברים להגיד על אורי ואני לא יודע מה להגיד. תמיד ראית חד, ראית צלול, ראית הכל. הפכת את כל הדינים. בשנה האחרונה עשית את זה, ניצחת, אורי, חיית חיים שלמים".

אמה של אורי, נאעה אנסבכר, יצאה אמש אל כלי התקשורת וסיפרה על בתה: "אורי הייתה ילדה של אור. היא הוסיפה אור בעולם, וריפאה לבבות שבורים בכל מקום שהגיעה אליו. גם את הכאבים שלנו היא ריפאה".

"היא הייתה ילדה של אמת פנימית. היא חיפשה כל הזמן לתקן את העולם. לתת ולאהוב, כמה אהבה היא נתנה. בתקופה האחרונה היא דיברה הרבה על חמלה, על כמה שהיא רוצה לחמול. היא כל כך אהבה את האדמה הזו. דווקא כשהלכה על האדמה הזו בביטחון, באמון - בא רוע כזה ולקח אותה מאיתנו".

"אני מתפללת שאורי תיתן לנו כוח להמשיך להאמין בטוב, ושתיתן לנו אור להוסיף ולהאיר פנים. אני מבקשת אולי ממי ששומע אותנו, שהדברים נכנסים ללבו, שאולי כל אחד יעשה משהו אחד קטן להוסיף אור בעולם. ואולי זה ינכיח את אורי בעולם, ואולי תהיה לנו קצת נחמה להוסיף אור בעולם".

תגיות:חברוןצה"לאורי אנסבכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה