חדשות בארץ

גלנט: להוציא את בל"ד מחוץ לחוק

שר השיכון הגיב על הדברים שהטיחו בישראל חברי הכנסת של בל"ד, חנין זועבי וג'מאל זחאלקה, בעקבות ההיתקלות אמש של כוח צה"ל בשטח רצועת עזה

גלנט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)גלנט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שר השיכון יואב גלנט קרא היום (שני) להוציא את תנועת בל"ד אל מחוץ לחוק: "אין בכנסת ישראל מקום למי שמשתמש בדמוקרטיה הישראלית כדי להביא לחורבן המדינה. הגיעה השעה להוציא את תנועת בל״ד אל מחוץ לחוק", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

דבריו של גלנט באו בעקבות הדברים הבוטים נגד ישראל שהשמיעו יו"ר בל"ד ג'מאל זחאלקה, וחברתו לתנועה, חברת הכנסת חנין זועבי, בעקבות ההיתקלות אמש של כוח צה"ל ברצועת עזה, שהסתיימה במותו של סגן-אלוף מ' ז"ל ובפציעתו באורח בינוני של קצין נוסף.

זועבי כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "אין מלחמה בעזה, יש מלחמה על עזה. ואין מי שמעיז להגיד שהדם של כל מי שנהרג הלילה ובמשך כל שנות הכיבוש והדיכוי, נמצא על ידיה של ישראל". היא הדגישה כי "זו הזכות והחובה להתנגד למצור ולברוטאליות שהצבא הישראלי מפעיל נגד עזה. מצור שנלחם בעד חרותו, הוא יותר חופשי מעם שנלחם כולו בשביל לדכא ולרצוח עם אחר".

ואילו חבר הכנסת זחאלקה אמר הבוקר, בראיון לרדיו "גלי ישראל": "הלב שלי עם הפלסטינים בעזה, אני עם הקורבן ולא עם התוקפן״. בחשבון הטוויטר שלו הוא הוסיף וכתב כי "ממשלת ישראל מתנהגת כמו בריון של השכונה. הגיע הזמן שהיא תבין שהפלסטינים לא ישלימו עם כיבוש, מצור ודיכוי. ההסדרה היציבה היא סיום הכיבוש והמצור".

תגיות:יואב גלנטחנין זועביג'מאל זחאלקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה