חדשות בארץ

הכומר גבריאל נדאף: לחקור זיופי בחירות חמורים במגזר הערבי

אדם שהצביע עם כל משפחתו עבור מפלגה ציונית, הופתע שמספר הקולות בקלפי היה לאותה מפלגה "0" קולות. מאז איחוד המפלגות – אבד כוח ההתרעה

אא

יו"ר פורום גיוס העדה הנוצרית, גבריאל נדאף, תובע ממפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, בדיקת חשדות כבדים לזיופים במגזר הערבי בבחירות האחרונות.

בראיון ליומן ערוץ 7 סיפר נדאף על המכתב ששיגר למפכ"ל, וליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חליל ג'ובראן, בו כתב כי לאוזניו הגיעו תלונות מאנשים המשוכנעים שקולותיהם זויפו, אך חוששים להתלונן במשטרה, מחשש שיתנכלו להם.

"הגיעה אלי תלונה מאחד התושבים בנצרת אשר הצהיר על כך שהצביע ביחד עם כל משפחתו עבור מפלגה ציונית באחת הקלפיות בנצרת, והופתע לגלות שהתוצאה הסופית של הקלפי הייתה "0" קולות למפלגה הזאת. הבחור הגיש תלונה לוועדת הבחירות המרכזית ותלונה בתחנת המשטרה בנצרת מס' 1410/2015 מיום 19/03/2015".

הכומר גבריאל נדאף ונתניהו (צילום: פלאש 90)הכומר גבריאל נדאף ונתניהו (צילום: פלאש 90)

לדבריו, כאשר המפלגות התאחדו לרשימה אחת - אבד כוח ההרתעה ההדדי וגניבת הקולות החלה מתבצעת במאורגן.

"תופעה זו היא פגיעה בדמוקרטיה הישראלית ובאמון שרוחשים אזרחים למערכות המדינה. זהו ניסיון נואל ומסוכן לכפות בכוח על אזרחים להתיישר לפי מה שמכתיבה הסביבה", כתב.

בראיון סיפר נדאף כי לא רק קריאתו לחקירת השיבושים והזיופים אלא כל המהלך בו פתח בקריאה לצעירי המגזר הנוצרי להכיר במדינת ישראל ולהתגייס לשרות האזרחי והצבאי, הפכו אותו לנתון תחת מכבש של איומים מצד מי "שלא התרגלו ולא רוצים שהעדה הנוצרית תאהב את מדינת ישראל. אני מוגדר עד היום כמאוים, אבל לחולל שינוי זה לא פשוט ולא קל. לא התחלנו מהלך כדי לפחד מאיומים".

תגיות:בחירותנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה