פורים

טיפים לאיפור פורימי

איך מאפרים את הילדים בצורות ובצבעים שונים? כיצד יוצרים חיות או מראה "זקן"? טיפים מעניינים לאיפור פורים

אא

כאשר ניגשים למלאכת האיפור חשוב לשים לב להשתמש אך ורק בצבעים המיועדים לאיפור הפנים. צבעים אחרים מכילים חומרים העלולים לגרום לרגישות ופריחה. ישנם שני סוגי צבעים שניתן להשתמש בהם:

.1  צבעי מים

.2  צבעי שמן

כשמאפרים ילדים מומלץ להשתמש בצבעי מים מכמה סיבות:

צבעי השמן אומנם קלים למריחה ומתקבלים בצורה אחידה ויפה אך לאחר הצביעה הם נשארים במרקמם ואינם מתייבשים ולכן עלולים להימרח עם כל מגע. לעומתם צבעי המים מתייבשים במהירות ואינם נמרחים כלל אלא אם כן הם באים במגע עם מים או כל דבר לח או רטוב. את צבעי השמן קשה יותר להסיר מהפנים לעומת צבעי המים שנשטפים בקלות וניתן להסירם גם בעזרת מגבונים לחים.

כאשר מעוניינים לצייר על הפנים דמות של חיה - יש לשרטט תחילה את התווים בשחור ואז לעבור לצביעה בגוונים המתאימים. בשלב זה יש לעבוד בזהירות שהשרטוטים השחורים לא ילכלכו את הצבעים האחרים שהרי אלו הם צבעי מים ונמרחים בכל מגע לח. במידת הצורך ניתן להחליף את הצבע השחור בעיפרון איפור שחור.

לאיפור חייל קומנדו יש למלא את הפנים בקווים בגווני שחור ירוק חום כחיקוי למטרת הסוואה בשטח.

לאיפור בובה / מיקי מאוס או כל דמות עם עיניים גדולות - על המאופרת לעצום את העיניים ומשרטטים את העיניים הרצויות על העפעף תוך כדי שעולים גם על הגבות ואח"כ מציירים מעל העיניים החדשות את הגבות הרצויות.

איפור לתחפושת זקן/ זקנה- שרטוט הקמטים יתבצע על ידי מייקאפ בגוון חום כהה בעזרת מכחול דק או עיפרון באותו הגוון. יש לבקש מהמאופרת לבצע הבעות פנים כועסות מחייכות מופתעות וכווץ שפתיים. את קמטי ההבעה שנוצרים מסמנים ומטשטשים כלפי חוץ. בין השרטוטים מבהירים עם נגיעות מייקאפ בהיר מאוד. ניתן ללכלך מעט מתחת לעיניים כדי ליצור שקיות.

הכתבה באדיבות אזולאי תהילה – "את בידיים טובות" מאפרת ערב אופנה ומדיה ומעצבת שיער. 

תגיות:פוריםאיפור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה