פעילות הידברות

דרושות שדכניות במגזר החרדי

מאגר השידוכים החרדי של הידברות מחפש שדכניות הפועלות במגזר החרדי. מכירים שדכנית רצינית? אתם מוזמנים להעביר הלאה

אא

שידוכים לחרדים - הדור הבא: בחודשים האחרונים פעל מאגר השידוכים החרדי של הידברות בגרסת בטא (פתוח לשדכנים ולהורים בלבד, ולא למשודכים עצמם). כעת אנו יוצאים לשלב השני, ומחפשים שדכניות שמאמינות ברעיון, וירצו לקחת חלק משמעותי בפעילות הידברות, שנועדה במקרה זה לסייע בצמצום בעיית הרווקות המאוחרת במגזר.

כיום יש עשרות ומאות שדכניות למגזר החרדי ברחבי הארץ. ישנו מספר גבוה של מאגרים באזורים שונים בארץ ובעולם, וכעת המשימה שלנו היא לאחד את כל המאגרים למאגר אחד מרכזי, והכל לתועלת המשודכים ובני משפחותיהם. מאגר השידוכים החרדי הוא למעשה לוח מקוון שבו מתפרסמים כרטיסים רלוונטיים. במידה ומעוניינים לפנות אל המשודכ\ת, הקשר נעשה ישירות מול השדכנית שמטפלת במועמד\ת או מול ההורים (במידה וההורים פתחו את הכרטיס). השידוך עצמו נעשה בדרך המסורתית במגזר, ואינו בא לערער על מוסכמויות כלשהן. החידוש היחיד הוא הנגשת הפרטים (תוך טשטוש פרטים מזהים, כמובן) בהיקפים משמעותיים.

אז אם את שדכנית במגזר החרדי (לבעלי רקע חרדי מהבית – לא בעלי תשובה), ויש לך מאגר של משודכים, נשמח אם תצרי איתנו קשר במייל dudu@hidabroot.org על מנת לתאם את הזנת המאגר שברשותך, ולקבל פרטים נוספים. שדכניות שיזינו כמות גבוהה של כרטיסים (מדובר בהשקעה חד-פעמית של הזנת השמות ברשת), יתוגמלו כספית בהיקף של 500 ש"ח לכל 150 כרטיסים. השדכניות שיפגינו את הרצינות הגבוהה ביותר להעשרת המאגר בכרטיסים חדשים נוספים, יועסקו בהמשך ע"י הידברות במשרה חלקית, על מנת להרחיב עוד יותר את המעגלים, לבצע שידוכים ולסייע במימוש חזון הארגון בכל הנוגע לשידוכים במגזר החרדי.

לאחר הזנת המאגר (ע"י פרטים לא מזוהים, לשמירת דיסקרטיות מלאה של המשודכים ובני משפחותיהם) תוכלי לקבל הרבה יותר פניות עבור המועמדים שאת מטפלת בהם, ומשם להמשיך באופן עצמאי את ניהול השידוכים עצמם. מאגר השידוכים החרדי נועד רק ליצירת קשר ראשוני, תוך הנגשת כמות גדולה של מועמדים מכל הגילאים, במצבים משפחתיים שונים, ומכל החוגים בציבור החרדי.

אז אם את שדכנית, או מכיר\ה שדכנית חרדית שתרצה להיות חלק מהפרויקט רחב ההיקף – אתם מוזמנים לפנות אלינו למייל dudu@hidabroot.org

שירבו שמחות בישראל בע"ה.

כתובת מאגר השידוכים החרדי - https://shiduch.hidabroot.org/

תגיות:דרושיםעבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה