ישראל סילקה את ספרד ממרכז התיאום בקריית-גת: ״אובססיה אנטי-ישראלית״
ישראל החליטה להדיח את ספרד מהשתתפות במרכז התיאום האזרחי-צבאי, זאת על רקע פגיעה חמורה באינטרסים של ישראל וארה״ב, גם במהלך המלחמה. שר החוץ גדעון סער: "לספרד הטיה אנטי-ישראלית כל-כך בוטה, עד שהיא איבדה כל יכולת לשמש כגורם מועיל ביישום תוכנית טראמפ




