דג עם סנפיר ללא קשקשת

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

מונפטרוס קוצ`יה ,אומרים המכחישים שזה דג שמכחיש את התורה , היתכן השם הזה רץ בפורומים ,מה התשובה המלאה לסוגיה הזו שמעתי שהרב סגל ענה במפורט תשובות על כל השאלות של דעת אמת . איפה משיגים את הקובץ הנ"ל . אני ממתין לתשובה . ואם אפשר בצורה מפורטת כי נמאס לי לא לשמוע תשובה ממשהו מוסמך באמת . ותודה מראש בעבור כל הטירחה שאתם טורחים למעננו.

תשובה

קודם כל כדאי שתשנה את הכותרת לשאלה, כי דגים עם סנפיר ללא קשקשת, קיימים לרוב, וכפי שכתוב בדברי חז"ל במפורש, הקבלה בתורה שבעל פה מדברת על כך שאין דג עם קשקשים ללא סנפיר ועל כך נזעק ה`ידען` הלא יודע מהדג ששמו מונפטרוס קוצ`יה. ואני משיב גם לי נמאס כבר ממיחזור השטויות של המטומטם מדעת האמת, וכדאי שתיקח לך את העניין הזה כדוגמא על כל השטויות כך לא תצטרך לבלות זמן יקר על מציאת השורה בו מר ידען זורה את החול בעיני הציבור.

ובכן יש כאן זריית חול, שום דבר. וכך ענה על כך בשנינות הרב יעקב סגל מישיבת ברכי יוסף בבני ברק. כל מילה פנינה!!!! "חז"ל אומרים: אין שום דג שיש לו קשקשים ואין לו סנפיר. והפוקר טוען שמצא דג שיש לו קשקשת ואין לו סנפיר כלל. מענה: הפעם עשה השוטה עבודה נפלאה למעננו, ובמשך חודשים טרח לבדוק את כל 30,000 סוגי הדגים שיש בעולם עד שהכריז ב"דעת אמת" בקול רעש גדול על ה"סנסציה" של המאה:

הוא מצא סוף סוף באיזה מוזיאון ימי בוושינגטון דג שיש לו קשקשת בלי סנפיר, וצירף צילום הדג עם שמו הלועזי: MONOPTERUS CUCHIA בלווי כמה שמות של דוקטורים מומחים לדגים. יש דבר משכנע מזה אלא אנו שמכירים את ה"אמת" של "דעת-אמת" הלכנו ובדקנו את ה"מימצא המהפכני", ובבדיקה מדעית קצרה מצאנו שדג זה ש"גילה", לא רק שיש לו סנפיר קטן תחת זנבו, ולא רק שיש לו סנפירי חזה עד לגיל 10 ימים ואח"כ הם נושרים [וזה מספיק כדי להחשב כשר], אלא התרגום של שמו הלועזי MONOPTERUS הוא: "כנף [סנפיר] אחד", על שם הסנפיר שתחת זנבו!!! הפוקר שוב הביא ראיה ברורה לאמיתות האלוקית הפלאית של דברי התורה וחז"ל בזה שבדק יותר מ30,000 הדגים שבעולם ולא מצא אפילו אחד עם קשקשת בלי סנפיר! שוב אנו נדהמים ונרעשים לראות את נפלאות תמים דעים שה"יושב בשמים ישחק, ה` ילעג למו", וכנאמר על פרעה ובלעם!!

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה